Mikki Geplaatst: 21 augustus 2018 Delen Geplaatst: 21 augustus 2018 (aangepast) Ik heb een zelf gekweekte bio citroenplant en een bloedsinaasappelboompje. Kan ik deze bladeren ook gebruiken voor thee. 24 augustus 2018 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Charly Geplaatst: 21 augustus 2018 Delen Geplaatst: 21 augustus 2018 Hi Mikkie,Yup. Zowel gedroogd als vers. Als je vers lekkerder vindt, kun je de bladeren ook invriezen. Goed te combineren met zaken als braam- en frambozenblad zou ik denken, voor een beetje body onder de knal-smaak van je citrusplant. Quote wees bevriend met kleine dingen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mikki Geplaatst: 24 augustus 2018 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2018 Dank je wel voor je reactie, ik ga ze drogen voor in de thee en vers ruiken ze ook heerlijk...doe er ook wat van in de vriezer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RockyRambo Geplaatst: 29 maart 2019 Delen Geplaatst: 29 maart 2019 Is het eigenlijk gelukt om de vruchten te plukken en kunnen deze rijp worden zodat ze eetbaar zijn? Quote De kracht van een druppelaar Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Cupcakeje Geplaatst: 29 maart 2019 Delen Geplaatst: 29 maart 2019 Geven de blaadjes ook echt een citrus smaak ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mikki Geplaatst: 6 april 2019 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2019 Ik vind persoonlijk niet zo, het geeft wel echt een thee smaak met een bittertje Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mikki Geplaatst: 4 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2019 Geven de blaadjes ook echt een citrus smaak ?Dit jaar ruiken de citroen bladeren heerlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Cupcakeje Geplaatst: 4 augustus 2019 Delen Geplaatst: 4 augustus 2019 Ik vroeg niet naar de geur maar naar de smaak in de thee, de geur snap ik. Ik vroeg mij af of je er ook iets van terug proeft ik de thee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.