Roelie Geplaatst: 21 augustus 2018 Geplaatst: 21 augustus 2018 (aangepast) Wie heeft er zin in negentien aardappelkistjes? Gebruikt maar goed.Of zoveel minder als je wilt uiteraard.Kost niets maar ze blijven niet eeuwig staan, later gaan ze in de vuurkuil. 21 augustus 2018 aangepast door Gast Quote
JudithD Geplaatst: 21 augustus 2018 Geplaatst: 21 augustus 2018 Ik heb je een PB gestuurd Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
Erny Geplaatst: 21 augustus 2018 Geplaatst: 21 augustus 2018 Haha dat is snel! Dus dan hoef ik niet meer te typen dat ik er ook wel 4 gehad zou willen hebben maar geen idee had hoe deze in Groningen te krijgen (ietwat lastig in de bus). Quote
Roelie Geplaatst: 22 augustus 2018 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2018 PB me je adres en ik breng je er vier als het een keer zo uitkomt.... Er zijn namelijk nog vier ergens anders vandaan opgedoken.. Quote
Erny Geplaatst: 23 augustus 2018 Geplaatst: 23 augustus 2018 Oh super zeg, dat is namelijk precies genoeg voor mijn uien en sjalotjes en stapelbaar. Ik stuur een pb tje. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.