Helmus Geplaatst: 4 augustus 2018 Share Geplaatst: 4 augustus 2018 Onlangs heb ik een huis gekocht met 4 appelbomen. Kan iemand mij helpen welke soorten dit kunnen zijn? Alvast heel erg bedankt! Boom 1: Boom 2: Boom 3: Boom 4: Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 5 augustus 2018 Share Geplaatst: 5 augustus 2018 ik zou wat foto's maken van een appel, zijaanzicht, kroontje, doorgesneden appel en opsturen naar http://www.hoogstamfruitnh.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fruittuin17 Geplaatst: 5 augustus 2018 Share Geplaatst: 5 augustus 2018 Bovenstaande inderdaad. Hier is niks van te maken. En dit jaar kun je ook niet aan de bloei- en pluktijden zien welke rassen het kunnen zijn want met zo'n zomer valt alles net effe anders Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.