willem46 Geplaatst: 20 juni 2018 Share Geplaatst: 20 juni 2018 Mijn bloemkool en broccoli kweek ik onder een insectennet. Nu heb ik al voor het 2e jaar dat het blad groeit als de spreekwoordelijke kool maar dat er geen bloemkool of broccoli te bekennen is.Weet iemand de oorzaak van dit euvel? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Patrijs Geplaatst: 20 juni 2018 Share Geplaatst: 20 juni 2018 Welkom Willem 46. Heb je al rondgeneusd op het forum, bijvoorbeeld met de zoekfunctie?O.a een paar dagen terug dezelfde vraag .Misschien kan je daar op mee liften? De moestuin van Patrijs Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 21 juni 2018 Share Geplaatst: 21 juni 2018 Plaats bij zo'n vraag ook liefst een foto, weet iedereen waar we het over hebben; zie ook : hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html. sluit ik dit topic en gaan we verder in het door patrijs genoemde topic. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten