Cripsyjay Geplaatst: 17 juni 2018 Share Geplaatst: 17 juni 2018 Hallo, Onlangs ook een moestuintje begonnen met zoontje lief. De aardbeitjes doen het prima, maar de rest gaat niet zo lekkker. Neem bijvoorbeeld de komkommer en courgette planten. Ze groeien in de tuin nauwelijks en het blad vergeelt en verdort. Heb ik een aantal in pot gezet en dat gaat wel goed. Na eerst wat last van slakken vraag ik me af wat de oorzaak is. Grond te nat. Te weinig voeding? Iemand die me kan helpen op basis van deze foto’s? Tomatenplanten gingen ook helemaal mis... In potten is leuk maar het ging juist een beetje om het tuintje Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Celine Geplaatst: 17 juni 2018 Share Geplaatst: 17 juni 2018 Helaas geen foto's dus lastig te beoordelen, voeg ze nog even toe Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Itoero Geplaatst: 17 juni 2018 Share Geplaatst: 17 juni 2018 Met wat voor bodem werk je? Klei of zand?Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat aardbeien veel oppervlakkiger wortelen...dat verklaart waarom je aardbeien het wel goed doen. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 18 juni 2018 Share Geplaatst: 18 juni 2018 welkom en de foto's zijn niet te zien helaas; heb je wel op toevoegen geklikt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.