Seabird Geplaatst: 29 maart 2018 Share Geplaatst: 29 maart 2018 Hoi allemaal, Ik ben al vaak op deze site geweest omdat ik hem tegenkwam tijdens het opzoeken van wat planten informatie. Nu leek het me ook wel leuk te registreren om wat info uit te wisselen. Wat dingetjes over mijn tuin: Mijn doel voor dit jaar is om heel veel verschillende pompoensoorten te kweken, vind pompoenen echt geweldig. Verder groeit er van alles en nog wat en ben ik dol op een mengsel van eetbare planten met bloemen erdoorheen. Mijn interesses liggen bij intercropping en permacultuur systemen. Ik denk dat daar ook wel gezellig over te praten valt hier. Groetjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 30 maart 2018 Share Geplaatst: 30 maart 2018 Welkom ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 30 maart 2018 Share Geplaatst: 30 maart 2018 Heee welkom hier! Leuk forum om te leren, geïnspireerd te raken en eigen kennis en kunde uit te delen. Veel moesplezier! Groene groetjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Spitskool Geplaatst: 30 maart 2018 Share Geplaatst: 30 maart 2018 Hoi! Wat leuk dat je geïnteresseerd bent in intercropping. Ik hoor graag je tips, ideeën en ervaringen daarover en -mee t.z.t. Welkom! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 30 maart 2018 Share Geplaatst: 30 maart 2018 welkom Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 31 maart 2018 Share Geplaatst: 31 maart 2018 Welkom hier! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 2 april 2018 Share Geplaatst: 2 april 2018 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
simonvb Geplaatst: 3 april 2018 Share Geplaatst: 3 april 2018 Welkom, bij het lezen van je forumnaam kreeg ik nostalgische gevoelens over de tekenfilm. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.