Majoh1966 Geplaatst: 14 juli 2011 Share Geplaatst: 14 juli 2011 Hoi allen, Ik vind tuinieren ontspannend, en ben sinds kort (febr. 2011) van A'dam naar H'lem verhuisd. Daar heb ik ineens een voortuin op het Zuiden gekregen, met een aantal stobben erin, en een hoop zand. We hebben er 4 houten bakken ingemaakt, met kruiden en moes beplant, en alles is 1 groot experiment, want ik had altijd een tuintje op het Noorden. Ik heb een eigen site op http://www.majoh.nl waarop ook het een en ander over m'n Paleistuin te vinden is. Groetjes Rietje Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 14 juli 2011 Share Geplaatst: 14 juli 2011 Hallo Rietje en welkom op dit forum. Zo ineens een moestuin is heel spannend. Ik ben dit jaar ook begonnen met een makkelijke moestuin, alleen nog niet zoveel, heb niet zo'n grote tuin. Ben heel benieuwd wat je er zoal in hebt staan.Veel plezier hier op t forum en met tuinieren. Ik ga een kijkje nemen op je log. Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 14 juli 2011 Share Geplaatst: 14 juli 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bloempje Geplaatst: 18 juli 2011 Share Geplaatst: 18 juli 2011 welkom en veel lees plezier Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.