Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kwam vandaag voor het eerst sinds 28/12 (d-day) weer in de kas. Zie ik een groen tapijt, aaah!

Die kippen aten stiekem alles wat los en vast zat. Ik heb er de afgelopen maanden niet een x een groen sprietje gezien! Zo raar dat dat nu wel ineens er is. Alles wat na 27/12 niet is opgegeten, was nu mooi aan het ontspruiten.

Heb vanochtend de andere kippen er maar in gedaan. Die mogen de komende 2 dagen daar grazen met wat extra kippenvoer. Hopelijk is straks alles weg. Ik was 1 dag eerder dan het slachten gestopt met voederen, maar dat was kennelijk toch nog te veel.

Wel bijzonder om te zien. Wat een knappe beestjes zijn ze eigenlijk toch. Terwijl ik dit typ, kijk ik vanuit het raam naar ze. Ze zijn lekker aan het pikken. Nu maar hopen dat ze niet van de leg zijn door de verandering.

• 2 years later...
Geplaatst:

Beste Charly en andere forumleden,

Ik wil dit systeem ook graag gaan implementeren (ken het niet via de Swedish homestead maar via Justin Rhodes die het soms wel over de Swedish homestead heeft). Charly, als je nog actief bent op dit forum, hoe is je plan uitgewerkt? En anders, is er iemand die de afloop van dit plan kent? Leer graag van jullie.

Mirjam - Gelderland

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...