citroen Geplaatst: 31 oktober 2017 Delen Geplaatst: 31 oktober 2017 Hoe maak ik best boom - struikwortels dood ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Glenn1ap Geplaatst: 31 oktober 2017 Delen Geplaatst: 31 oktober 2017 Met citroen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 31 oktober 2017 Delen Geplaatst: 31 oktober 2017 Wat bedoel je? Wat moet er precies dood? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 31 oktober 2017 Delen Geplaatst: 31 oktober 2017 Ligt er erg aan wat voor boom en struik he ? Op zich haal ik geen wortels weg ergens, waar ik er geen last van heb en als ik weet dat de wortels niet vanzelf als bomen weer gaan uitlopen volgend voorjaar. Meeste doen dat niet trouwens hoor, maar er zijn er bij wel.Op zich sterven wortels na weghalen van iets vanzelf op termijn af en rotten weg. Maar ligt wel een beetje aan wat voor boom/ struik dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
pippi Geplaatst: 31 oktober 2017 Delen Geplaatst: 31 oktober 2017 Niet dood maken maar laten verteren in de grond, daar wordt je bodemleven blij van en je grond beter van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
citroen Geplaatst: 1 november 2017 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2017 Het zijn wortels van Laurier , die telkens ik ze gelijk met de grond afzaag , binnen de kortste tijd terug opkomen. Ik ga de wortels niet uit de grond halen ,maar zou toch graag hebben dat ze niet verder groeien ,ze staan juist op een scheiding en in de weg Verder heb ik een jonge Beuk ( hoogte 5m ) ,die op die plaats niet mag groeien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
de deerhounder Geplaatst: 1 november 2017 Delen Geplaatst: 1 november 2017 Wij hebben ook een dergelijk probleempje, De storende boomsoort hier is Robinia, op dit moment staan er 13 vrij grote robinia's, die allemaal rot problemen hebben.Deze boom schiet overal terug op daar waar de wortels de boven grond komen.Wat kan ik doen om deze te bestrijden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.