Aluapje Geplaatst: 5 augustus 2017 Share Geplaatst: 5 augustus 2017 De tomaten van één van mijn Coeur de Boeuff planten zijn allemaal beschadigd/misvormd. Ze scheuren, in de van nature aanwezige, plooien. De andere planten hebben dit niet. Ze staan buiten. De omstandigheden zijn hetzelfde.Iemand een idee hoe dat kan? Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 5 augustus 2017 Share Geplaatst: 5 augustus 2017 Krijgt die plant misschien meer water dan de andere? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aluapje Geplaatst: 6 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst: 6 augustus 2017 Nee, toch niet. Ze staan ca. 1 meter uit elkaar en beide krijgen water als het regent en bij droogte uit de regrnton. Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Akita Geplaatst: 6 augustus 2017 Share Geplaatst: 6 augustus 2017 Kan het zijn dat er een andere vleestomaat is ingekruist? Ik heb dit jaar voor het eerst een zuivere coeur du boeuff heirloom meegenomen uit frankrijk die veel strakker in zn vel zit dan wat ik uit het nederlandse zaad ooit kreeg. Zie onderstaande fotos waarbij ik ook geen last had van die groeischeuren. Quote Eetbare hobbies voor de leuk. Nu ook met eigen moestuin 2014 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aluapje Geplaatst: 7 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst: 7 augustus 2017 Ja, dat kan heel goed. Het is zaad van een mooie gave tomaat van vorig jaar en ik had daar vleestomaten in de buurt staan. Als dat de oorzaak is, dan volgend jaar maar weer zaad kopen. Dank je wel!! Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nedlets Geplaatst: 8 augustus 2017 Share Geplaatst: 8 augustus 2017 Ik heb geen specifieke ervaring met deze tomaat. Wel hier heel veel gekruist waardoor kenmerken ook echt veranderd (verslechtert). Volgend jaar nieuw zaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.