SamanthaP Geplaatst: 8 juli 2017 Geplaatst: 8 juli 2017 Hallo iedereen! Toen wij drie jaar geleden startten met de verbouwing van ons huis heb ik de regenton van Elho op m'n verlanglijstje gezet. Nu zijn we eindelijk klaar met de kant van het huis waar de regenton moet komen te staan. Maar.... ze worden niet meer verkocht Is er hier iemand die mij aan een (eventueel tweedehands) exemplaar kan helpen? Er zijn twee modellen gemaakt, het is mij om het even welke t wordt. De foto's heb ik van internet geplukt, als voorbeeld. Dikke Merci! Quote
DannyL Geplaatst: 10 juli 2017 Geplaatst: 10 juli 2017 na even speuren kom ik er ook zo gauw geen tegen.Wellicht contact opnemen met Elho hierover?http://www.elho.nl/290/contact/contact-met-elho.html Quote
SamanthaP Geplaatst: 10 juli 2017 Auteur Geplaatst: 10 juli 2017 Had ik al gedaan, maar zij kunnen helaas niks doen. Quote
TuinmanTristan Geplaatst: 14 juli 2017 Geplaatst: 14 juli 2017 Ik weet dat ze bij de Intratuin waar ik werk Elho producten verkopen. Misschien is het een goed idee om te bellen met een van de vestigingen in jouw buurt om te vragen of je er een via hun kunt verkrijgen. Quote That's what gardening is all about folks... it's learning to see what's going on with your plants and your soil. You can't just throw a seed and walk away. That's not gardening. That's just carelessness.-Praxxus55712
SamanthaP Geplaatst: 14 juli 2017 Auteur Geplaatst: 14 juli 2017 Hoi, dank voor je bericht. Ik was mijn zoektocht gestart bij de tuincentra in de buurt. Helaas niks te vinden... Quote
prettig gestoord Geplaatst: 16 juli 2017 Geplaatst: 16 juli 2017 Ze zijn nog gewoon te koop http://www.woonboulevardxl.nl/p/35588/elho-elho-pure-raindrop-regenton Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
SamanthaP Geplaatst: 16 juli 2017 Auteur Geplaatst: 16 juli 2017 Die link was ik ook al tegengekomen. De site van fonq waar de link naar verwijst, opent bij mij niet. Doet ie t bij jou wel? Bij fonq zelf kan ik m ook niet vinden. Quote
Ton D Geplaatst: 17 augustus 2017 Geplaatst: 17 augustus 2017 Samantha,Als je nog zoekt? was vandaag bij Groenrijk van Leijsen in Oosterhout en daar staan ze alle twee vrij kort na de ingang.. Groeten Ton Quote
SamanthaP Geplaatst: 17 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2017 Dank! Ik ga er morgen meteen langs Quote
SamanthaP Geplaatst: 18 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2017 Ladies and gentleman, we've got it! Hij zat niet meer in t assortiment omdat Elho volgend jaar nieuwe modellen uitbrengt, maar er stond nog een showroom model. Die mocht ik met een mooie korting meenemen Veel dank voor de tip! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.