Guus D Geplaatst: 19 oktober 2011 Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Koert,(en de rest) ik zie waar de schoen wringt wat betreft de communicatie met Guus.Ik zie t van dichtbij elke dag. Kids en tieners van tegenwoordig (niet allemaal maar over t algemeen) hebben veel duidelijkheid nodig. Vroegâh, toen wij zelf moesten nadenken , begrepen we wel dat als we geen antwoord kregen, we niet aan bod kwamen. Tegenwoordig is dat (helaas) juist de andere kant op. Als je ze geen duidelijk antwoord geeft, weten ze niet of ze wel/niet aan de beurt komen en vragen ze opnieuw... en opnieuw... en opnieuw. Dus om nu verdere discussies te voorkomen, misschien maar met vette/grote letters de 'kids' duidelijk maken of ze wel of niet aan bod komen. Duidelijk zo? Uhm ik heb de eerste twee keer geen antwoord gehad dus dan weet ik toch niet of ik wel of niet mee mag doen? Omdat het kan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
helena Geplaatst: 19 oktober 2011 Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Kids kunnen ook gewone letters lezen. Je hoeft ze niet toe te schreeuwen; raken dan gewend eraan en dan maken de gewone letters zeker geen indruk meer. Wanneer ik iemand een vraag stel mag ik toch een antwoord verwachten. Komt dat niet, vraag ook ik het nog een keer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 19 oktober 2011 Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Jos ik heb een aantal stekken van de waterlelie; als je er een plek voor hebt, neem ik eentje mee. Het is er zo eentje: In de Carrousel envelop zal ie wel niet meer passen met een zak water....maar die is trouwens ook meer bedoeld voor groenten heb ik begrepen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Guus D Geplaatst: 19 oktober 2011 Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Kids kunnen ook gewone letters lezen. Je hoeft ze niet toe te schreeuwen; raken dan gewend eraan en dan maken de gewone letters zeker geen indruk meer. Wanneer ik iemand een vraag stel mag ik toch een antwoord verwachten. Komt dat niet, vraag ook ik het nog een keer. Ja dat bedoel ik Omdat het kan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 19 oktober 2011 Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Koert,(en de rest) ik zie waar de schoen wringt wat betreft de communicatie met Guus.Ik zie t van dichtbij elke dag. Kids en tieners van tegenwoordig (niet allemaal maar over t algemeen) hebben veel duidelijkheid nodig. Vroegâh, toen wij zelf moesten nadenken , begrepen we wel dat als we geen antwoord kregen, we niet aan bod kwamen. Tegenwoordig is dat (helaas) juist de andere kant op. Als je ze geen duidelijk antwoord geeft, weten ze niet of ze wel/niet aan de beurt komen en vragen ze opnieuw... en opnieuw... en opnieuw. Dus om nu verdere discussies te voorkomen, misschien maar met vette/grote letters de 'kids' duidelijk maken of ze wel of niet aan bod komen. Duidelijk zo? Uhm ik heb de eerste twee keer geen antwoord gehad dus dan weet ik toch niet of ik wel of niet mee mag doen? Je hebt helemaal gelijk Helly zo zit het precies, maar dat wil toch niet zeggen dat ik me dan daar bij neer hoef te leggen omdat dat nu zo werkt? Guus, je had dan ook even duidelijker kunnen vragen hoe het zit,iets in de trant van: ik kreeg vorige keer geen antwoord op mijn vraag........etc., dat komt in mijn ogen heel anders over, bovendien staat er tussen jouw vragen door een aantal keer (op andere mensen) dat je minimaal een half jaar actief moet zijn, had je ook je conclusie uit kunnen trekken toch? Ik zou bijna willen zeggen 1+1=2 toch, maar ook hoofdrekenen kunnen ze tegenwoordig niet meer!! Maar verder even voor de duidelijkheid, ik heb verder niks tegen jou hoor Guus, ik hou alleen niet van dat gezeur(van wie dan ook)! Ik probeerde ook gelijk daarna bij andere forumleden duidelijk te krijgen hoe dat zit als iemand vraagt of hij/zij mee kan doen, dat is gewoon ook niet duidelijk genoeg, vandaar dat je dat soort vragen krijgt en niet alleen van Guus. Door dat dat niet duidelijk is, worden die vragen vaak ook niet echt beantwoord, meestal zijn ik of Hans dan uiteindelijk diegene die dat doen. Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 19 oktober 2011 Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Ik kan t niet beter verwoorden Koert En, zoals ik al zei, elke dag heb ik te doen met dit soort communicaties. Soms zou je ze weer een telraam in de vingers willen duwen De wereld lijkt zo chaotisch met allerlei informatie die maar elke dag weer binnenkomt (in t koppie) dat de duidelijkheid soms ver te zoeken is. Soms merk ik t ook wel s.Je erbij neerleggen omdat het zo werkt... nee, dat hoeft niet. Een beetje begrip voor hoe het werkt is daarentegen wel handig. Waarom is de ene mens zo.. en de andere mens weer anders. Soms is het gewoon zo en niet anders. Back on topic Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wouttie75 Geplaatst: 19 oktober 2011 Share Geplaatst: 19 oktober 2011 ik kan niet wachten op "de doos", ik had zo'n beetje uitgerekend dat ik in december aan de beurt was misschien op 5 december anders op 25 december....... leuk vooruitzicht ! Goede ideeen allemaal. Ik wacht netjes af...... People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 19 oktober 2011 Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Ik hoop dat er nog wat voor je in de zak zit...het zal wel, ik ben al de hele avond bezig "pakjes" met zaden te maken We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Guus D Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 @ Koert Tja hoofdrekenen..... daar worden bloempotjes van gevouwen van die opdrachten... maar ik snap het nu wel Omdat het kan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Die tieners hebben nog wel s goede ideeën Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje11 Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Mag ik ook op de lijst????Had me natuurlijk al lang moeten aanmelden, want ik zit hier al even. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Ja je hoort ook op de lijst, en gelukkig nog tijd zat voor nieuwe seizoen. Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Mocht de doos in 2en worden gedeeld en worden verstuurd (misschien kan je ook 2 doosjes aan elkaar plakken als 1 pakket? )dan wil ik me ook weer aanmelden onder aan de lijst. Geeft niet als t midwinter is als ik pas aan de beurt ben. Kan ik op m'n gemakkie bekijken wat ik nodig heb en hoe ik t ga aanpakken in t nieuwe seizoen. Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Volgens mij wordt het nu gewoon 1 doos met tnt 6,75.En waneer je op de lijst staat ben je automatisch weer een x aan de beurt en hoef je je niet opnieuw aantemelden. Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Owww handig, dat had ik nog niet begrepen Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
greetje11 Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Mag ik ook op de lijst????Had me natuurlijk al lang moeten aanmelden, want ik zit hier al even. Bij wie moet ik me opgeven Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Koert Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Bij Lisa, maar die is al en paar dagen niet online geweest, stuur haar maar even een pbtje komt het wel goed als ze weer tijd heeft en ik denk dat Jorieke je ook wel anders op de lijst kan bijschrijven?? Even a broken clock is right twice a day Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jooze Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Zag dat de twee laatste ook nog niet zijn aangevinkt dat ze de envelop gehad hebben. Dus ik denk dat het wel goed komt!! Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
helena Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 wanneer ik Lisa een berichtje wil sturen komt het volgende in beeld: "De toe te voegen gebruikers bestaan niet (meer)."? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Heb je wel hoofdletter gebruikt?? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 wanneer ik Lisa een berichtje wil sturen komt het volgende in beeld: "De toe te voegen gebruikers bestaan niet (meer)."? Ik heb net geprobeerd: Lisa is gewoon te bereiken.... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
helena Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Ok, nu is het wel gelukt, het verzonden postvak is ook in ene leeg gemaakt, gaat dat vanzelf? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Heeft ze je bericht gelezen.... ha, ha... dan verdwijnt het bericht uit je postvak UIT. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
helena Geplaatst: 20 oktober 2011 Share Geplaatst: 20 oktober 2011 Nee, nee, ik zie het nu; het was postvak uit dat op 2% stond; moet nog zoveel leren ....of niet.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten