RobO Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 ik heb een kasje opgebouwd en nog twee glasplaten nodig van ongeveer 165x75iemand tips waar ze te kopen in de buurt van Haarlem of wat verder? (onze glashandel vraagt 118 euro... ) Quote
Glenn1ap Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Containerpark? Marktplaats? 2dehands? (Als het om de prijs te doen is) Quote
Jeroen76 Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Staat zat op Marktplaats inderdaad. Wellicht ook bij jou in de buurt. Je kunt ook naar een glastuinder in de buurt gaan en vragen of hij wat heeft of kan regelen. Mijn ervaring leert dat je dan voor een heel leuk bedrag je kas kunt beglazen. Succes Quote
MARIJNIZ Geplaatst: 18 mei 2017 Geplaatst: 18 mei 2017 Ik haal in het Westland bij Debets Schalke (In Monster). Voor 5 van die ruiten was ik zo'n 20 euro kwijt in totaal. Misschien is er bij jou in de buurt ook een kassenbouwer in 2ehands kasmateriaal ? Quote Vlogs over mijn moestuin: https://www.youtube.com/user/Marrencarp/
oscardevos Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Ik heb wel een adresje voor je, maar ja da's bij Bart in Elst (Gelderland). Vind je ook op MPStaat een telefoonnummer bij en bij Bart kun je ook op zondag terecht. Is een hobbyist met liefde voor het glasteeltvak.Kost in totaal €10 voor 2 gebruikte (maar perfecte) glasplaten met standaardmaat van 165 x 73 cm Quote
John Lamers Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Ik weet dat buchner kassen in oud Alblas ze wel verkoopt, maar er zit vast een kassenbouwer dichter in de buurt die gebruikte ruiten verkoopt. Ik betaal er 6.5 euro voor hier in de buurt. Gr john Quote
RobO Geplaatst: 20 mei 2017 Auteur Geplaatst: 20 mei 2017 dank allemaalga eens kijken of ik binnenkort naar Elst kan edit: glas gekocht in Elst, aardige mensen! Quote
RobdeVlaming Geplaatst: woensdag om 13:04 Geplaatst: woensdag om 13:04 Hoe kan ik glas het beste vervoeren? Platen van 165 x 73 cm Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.