spike Geplaatst: 10 mei 2017 Geplaatst: 10 mei 2017 de aldi heeft geloof ik dezelfde octaanzuur en decaanzuur. 17,7g/l en 12g/l Ja ik weet het liever biologisch maar ik moet van de smeerwortel en akkerdistel afgrote berenklauw , bereklauw ,varkensblad gisteren bespoten redelijk resultaat op de smeerwortel, akker distel en varkensblad ,en paardenstaart (dacht ik) op grote berenklauw , bereklauw weinig tot niks het is nog erg vroeg om er iets over te zeggen.kon niks over deze onkruidbestrijder vinden wat kunnen jullie mij vertellen. Quote
spike Geplaatst: 11 mei 2017 Auteur Geplaatst: 11 mei 2017 3 dagen later zie ik veel meer resultaat .ook bij de grote berenklauw. ik weet nog niet of alles echt dood gaat. ik zal foto's plaatsen. bij de action heb je nonaanzuur en decaanzuur Quote
spike Geplaatst: 2 juni 2017 Auteur Geplaatst: 2 juni 2017 helaas ik heb geen foto's zie eigenlijk alleen het besproeide dood gaan wat onder de grond zit maakt gewoon nieuwe uitlopers. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.