pippi Geplaatst: 30 maart 2017 Geplaatst: 30 maart 2017 Een van mijn regentonnen lekt. Onderin (waar bij de andere ton een kraan zit, zit een gat dat is afgedekt met iets van kunststof, en daar druppelt water langs. Nu wil ik deze ton ook op een stapel tuintegels zetten en een kraantje maken op de plaats van dat gat. Is dat gewoon een kwestie van opmeten hoe groot dat gat is, naar het tuincentrum om de hoek lopen en een kraan voor een regenton kopen met de goeie afmeting? En kan ik die simpel zelf aanbrengen? Is dat gewoon een kwestie van ton leegmaken, kraan erop en aan de binnenkant vastmaken ofzo? (Ja sorry misschien hele domme vragen, maar dit zijn mijn eerste regentonnen. ) Quote
RobO Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 ja (die kraanactie dan zijn geen domme vragen) Quote
Frans Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Misschien ten overvloede maar het is een kleine moeite dit even te posten. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
pippi Geplaatst: 31 maart 2017 Auteur Geplaatst: 31 maart 2017 Dankjewel Frans, dat maakt het heel duidelijk. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.