Bit Geplaatst: 5 september 2013 Share Geplaatst: 5 september 2013 Mooi Jet ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 5 september 2013 Share Geplaatst: 5 september 2013 Hmmm... zeg Jet, kan je niet wat stekjes nemen van die Lie... zo te zien is daar wel belangstelling voor... die raak je wel kwijt (ik ook één dan, graag!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 5 september 2013 Auteur Share Geplaatst: 5 september 2013 Stekjes van Lie hè... ..nou ..helemaal geen gek idee eigenlijk! dan heb ik gewoon in iedere kamer een Lie enne een in de tuin, en ik wil nog graag een sauna aangebouwd, en een tuinman, en ik kan er een leren koken ...enne...(dan heb ik een heel groot bed nodig) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lenepeen Geplaatst: 5 september 2013 Share Geplaatst: 5 september 2013 Veeeel beschuitjes.... Quote Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 4 oktober 2015 Share Geplaatst: 4 oktober 2015 uiteindelijk heeft Lie besloten de kas te beleggen met doorzichtige golfplatenZijn dat die gewapende, vezelige, niet-helemaal-doorzichtige platen? Blijven die redelijk helder? Bevallen ze goed?Ik sta nog voor de keus (een afdak voor de tomaten), dus als je intussen een beter idee hebt... Eternit PVC golfplaat. (Ik vind het trouwens maar een griezelige constructie met die twee ladders ) Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 4 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst: 4 oktober 2015 Het is NIET bevallen Speets, de platen zijn er weer af want zwart geworden onder invloed van de uv straling. Nu ligt er hier en daar een extra plaat glas op. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 4 oktober 2015 Share Geplaatst: 4 oktober 2015 wat een leuke kas...die stenen rand vind ik echt geweldig...pipirinice Jet& lie !! Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 6 oktober 2015 Share Geplaatst: 6 oktober 2015 Het is NIET bevallen Speets, de platen zijn er weer af want zwart geworden onder invloed van de uv straling. Nu ligt er hier en daar een extra plaat glas op. wij hebben ze nog wel, doorzichtige op het kasje (zijn iets geel na 15 jaar) en glasvezel op de schuur (idem na 20 jaar)we spuiten ze wel elk jaar af met de drukspuit om alg en schimmel eraf te krijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 6 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst: 6 oktober 2015 Je hebt dan andere platen als wij hadden Rob..die van ons waren zwart geworden en verbrand..een soort van..dat was niet schoon te maken. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 6 oktober 2015 Share Geplaatst: 6 oktober 2015 Welke raad je me aan? Die doorzichtige, of de vezelplaten? Ik neem liever de doorzichtige (met afscherming tegen te felle zon), maar ik ben een beetje bang voor hagelschade. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 7 oktober 2015 Share Geplaatst: 7 oktober 2015 de glasvezel is wat sterker dus dan heb je minder draagbalkjes nodig, de doorzichtige worden wel steeds brosser, maar beide platen doen het nog steeds goed na zoveel jaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 7 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst: 7 oktober 2015 Maar dus wel opletten dat je een UV bestendige plaat hebt... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 7 oktober 2015 Share Geplaatst: 7 oktober 2015 O ja, bedankt allebei, daar kan ik wat mee Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.