Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Onze kas

appelvrouw

Aanbevolen berichten

Stekjes van Lie hè... ..nou ..helemaal geen gek idee eigenlijk! dan heb ik gewoon in iedere kamer een Lie enne een in de tuin, en ik wil nog graag een sauna aangebouwd, en een tuinman, en ik kan er een leren koken ...enne...(dan heb ik een heel groot bed nodig)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 years later...
uiteindelijk heeft Lie besloten de kas te beleggen met doorzichtige golfplaten

Zijn dat die gewapende, vezelige, niet-helemaal-doorzichtige platen? Blijven die redelijk helder? Bevallen ze goed?

Ik sta nog voor de keus (een afdak voor de tomaten), dus als je intussen een beter idee hebt...

Eternit-PVC31791443950679.jpg

Eternit PVC golfplaat.

(Ik vind het trouwens maar een griezelige constructie met die twee ladders )

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is NIET bevallen Speets, de platen zijn er weer af want zwart geworden onder invloed van de uv straling. Nu ligt er hier en daar een extra plaat glas op.

wij hebben ze nog wel, doorzichtige op het kasje (zijn iets geel na 15 jaar) en glasvezel op de schuur (idem na 20 jaar)

we spuiten ze wel elk jaar af met de drukspuit om alg en schimmel eraf te krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke raad je me aan? Die doorzichtige, of de vezelplaten?

Ik neem liever de doorzichtige (met afscherming tegen te felle zon), maar ik ben een beetje bang voor hagelschade.

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...