Opg Geplaatst: 20 maart 2017 Share Geplaatst: 20 maart 2017 Enveloppe A is binnen, geweldig! De enveloppe gaat morgenochtend weer op de bus Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Opg Geplaatst: 21 maart 2017 Share Geplaatst: 21 maart 2017 Enveloppe A is op weg richting Kruidenvrouwtje Ps ik doe ook graag weer mee met een volgende ronde Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rustavi Geplaatst: 21 maart 2017 Share Geplaatst: 21 maart 2017 Ik heb de zaden envelop bijgevuld met zaden uit Turkije. Ik wil de 2'de ronde niet mee doen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 23 maart 2017 Share Geplaatst: 23 maart 2017 Envelop A was gister binnen.Doorgekeken en opdracht gegeven om door de brievenbus geduwd te worden Zelf vanmorgen vroeg vertrokken om even op een andere locatie bij een oranjerie te kijken. Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 23 maart 2017 Share Geplaatst: 23 maart 2017 Ik doe graag mee met ronde twee, nog net op tijd met aanmelden! Ermelo, enveloppe B denk ik.Edit ik zal nog een PBtje sturen. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijs206 Geplaatst: 24 maart 2017 Share Geplaatst: 24 maart 2017 Enveloppe A is hier vanmorgen in de brievenbus gevonden Vanavond eens heerlijk rustig er doorheen neuzen. Nu al zin in! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 26 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 26 maart 2017 Jammer dat ik weer als laatste ben, ben je een dikke maand verder jammer genoeg. Dan zouden het meer zaadjes worden voor volgend jaar. Medio mei ga ik niet veel meer zaaien. Ik snap je probleem. Voorgaande rondes rouleerden we volgens mij ook de volgorde binnen een groep. Zodat je ook niet telkens van dezelfde persoon voor je zaden krijgt. Ik zit bijvoorbeeld nu twee keer voorin de groep, waardoor de kans bestaat dat ik van de mensen na mij geen zaden kan ruilen. Is t een idee om de groepen zelf ook te mixen? Veel gaat toch weer per post, dan maakt t qua verzendkosten niet uit of ik de envelop naar iemand in de buurt verstuur of naar de andere kant van t land. Thoughts, anybody? Op dit moment zijn de regels:● Waarom rondbrengen en niet per postNL? Dit om eerdere debacles met de post te omzeilen (zoals kwijtraken van pakketten en enveloppen die in slechte staat aankomen). Bijkomend voordeel is dat je de kans krijgt mede-moestuiniers in je omgeving te leren kennen (als je dat wilt). Meedoen kan altijd, ook als je niet binnen een bestaande route "past". Zo kunnen we uiteindelijk zoveel mogelijk deelnemers aansluiten op de routes die al zijn uitgestippeld en nieuwe routes uitzetten. Lukt dat niet, dan krijg en stuur je het pakketje per post. Wil niet zeggen dat dit niet aangepast kan worden. Dit seizoen blijft het in ieder geval zoals het nu is, er is nu niet in te schatten wie al afspraken heeft lopen en wie niet. Voor 2018 zouden we kunnen invoeren dat we aangeven of voorkeur hebben om langs te brengen of liever per post. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Oudholland Geplaatst: 26 maart 2017 Share Geplaatst: 26 maart 2017 Mijn voorkeur heeft in ieder geval zoals het nu is, zoveel mogelijk rondbrengen en alleen per post als het moet.Maar je zou wel de mensen die bij elkaar in de omgeving wonen een beetje kunnen husselen, bijvoorbeeld door de tweede ronde te beginnen bij de mensen die in de eerste ronde als laatste waren.Dan hoeft niet steeds dezelfde 3x iets per post te sturen als degene na hem toevallig verder weg woont terwijl iemand anders het makkelijk 3x bij 'de buren' in de brievenbus kan gooien. En je hebt dan contact over en weer, dat persoon 1 een keer in de tuin van 2 kan kijken en dat ook 2 een keer bij 1 langsgaat. Oudholland Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Thijs206 Geplaatst: 26 maart 2017 Share Geplaatst: 26 maart 2017 Wat een gave zaden zitten er in de enveloppe Ik heb geprobeerd er ook weer nieuwe leuke dingen in te stoppen. Hij ligt klaar voor ronde 2! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 2 april 2017 De lijst voor ronde 2 is definitief! Dus we kunnen weer Bij ronde 3 zal de volgorde gewisseld worden, dus graag daar met eventuele afspraken rekening mee houden. De 3e ronde zal in september plaats vinden zodat iedereen weer terug is van vakantie. Fijne 2e ronde allemaal Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nedlets Geplaatst: 3 april 2017 Share Geplaatst: 3 april 2017 Ik heb hier enveloppe B liggen van ronde 1, in ronde 2 moet die dus naar lionne 5 april? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wortel Geplaatst: 3 april 2017 Share Geplaatst: 3 april 2017 Helemaal goed Nedlets Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groentjuh Geplaatst: 3 april 2017 Share Geplaatst: 3 april 2017 Eerste in rij Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tanja65 Geplaatst: 4 april 2017 Share Geplaatst: 4 april 2017 Laatste in rij, eerste ronde helaas gemist (was ziek en nog niet actief). Nog even geduld dus voor mij, maar ik doe weer mee! Ik ga voor de late rassen Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lionne Geplaatst: 7 april 2017 Share Geplaatst: 7 april 2017 Er werd vandaag een leuk pakketje gebracht vanmiddag.morgen gaan man en ik samen neuzen. (vrijdag is hier afwisselend-werken-dag) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nedlets Geplaatst: 9 april 2017 Share Geplaatst: 9 april 2017 Top dat je hem binnen hebt lionne. Veel plezier met uitzoeken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 12 april 2017 Share Geplaatst: 12 april 2017 Liggen ze nu allemaal stil? Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Oudholland Geplaatst: 12 april 2017 Share Geplaatst: 12 april 2017 Nee, 5 april zijn ze weer verzonden naar de nummers 1 van de verschillende groepen.Zie ook de 2 berichten boven jouw bericht, Nedlets heeft 'm afgelopen vrijdag binnengehad. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wortel Geplaatst: 12 april 2017 Share Geplaatst: 12 april 2017 Het is toch wel stil hier Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 12 april 2017 Share Geplaatst: 12 april 2017 Zoals ik het lees is alleen 1 aangekomen en de andere 2 spoorloos. Voorgaande bericht is van de verstuurder Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Pieter16 Geplaatst: 12 april 2017 Share Geplaatst: 12 april 2017 Ik heb hem nog niet binnen.... Quote Regenwormen graven gangen, en veel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SamanthaP Geplaatst: 12 april 2017 Share Geplaatst: 12 april 2017 Als het goed is worden de enveloppen met Track&Trace code verzonden. Misschien kan de verstuurder even checken wat de status van de envelop is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 12 april 2017 Share Geplaatst: 12 april 2017 Beetje laat, maar op de valreep: ik sla deze ronde even over als het kan. Dus Pieter16, hij mag direct door naar SamanthaP. Sorry voor t late melden Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groentjuh Geplaatst: 13 april 2017 Share Geplaatst: 13 april 2017 Envelop C is in Julianadorp. Het duurt soms wat langer als je op het randje van de wereld woont. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Pieter16 Geplaatst: 13 april 2017 Share Geplaatst: 13 april 2017 Envelop A? Is in Arnhem aangekomen. Quote Regenwormen graven gangen, en veel! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.