Rabarber Geplaatst: 2 maart 2017 Share Geplaatst: 2 maart 2017 Haha, prima hoor Niika Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SamanthaP Geplaatst: 3 maart 2017 Share Geplaatst: 3 maart 2017 Envelop B is in tha house!Ik stuur de volgende in de lijst even een pb voor t adres, dan kan ie van t weekend nog door Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SamanthaP Geplaatst: 3 maart 2017 Share Geplaatst: 3 maart 2017 En envelop B is alweer onderweg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nedlets Geplaatst: 3 maart 2017 Share Geplaatst: 3 maart 2017 Oh dat is een snelle Samantha, fijn! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nadi Geplaatst: 4 maart 2017 Share Geplaatst: 4 maart 2017 Heel erg snel ja! Ik kijk ernaar uit vingers cross komt hie vandaag nog Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SamanthaP Geplaatst: 4 maart 2017 Share Geplaatst: 4 maart 2017 Bezorgmoment staat op vandaag, dus dat komt goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nadi Geplaatst: 4 maart 2017 Share Geplaatst: 4 maart 2017 envelop is binnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Niika Geplaatst: 5 maart 2017 Share Geplaatst: 5 maart 2017 C is gister op de post gegaan naar de volgende. Ik ben helaas wel de t&t code kwijt.. bonnetje weggewaaid op de fiets Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 5 maart 2017 Share Geplaatst: 5 maart 2017 Doosje A heeft geloof ik wat last van tegenwind Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Spitskool Geplaatst: 6 maart 2017 Share Geplaatst: 6 maart 2017 Charissa heeft laten weten dat ze een flinke griep te pakken heeft, dus het duurt iets langer. Ze zou het laten weten in een PM als de envelop verstuurd was. Zodra de A-envelop hier binnen is, stuur ik hem zo snel mogelijk weer door! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Opg Geplaatst: 6 maart 2017 Share Geplaatst: 6 maart 2017 Veel beterschap voor Charissa, ik zal de enveloppe A ook zo snel mogelijk doorsturen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 6 maart 2017 Share Geplaatst: 6 maart 2017 Oei beterschap! Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nadi Geplaatst: 7 maart 2017 Share Geplaatst: 7 maart 2017 Update: Envelop b zal donderdag weer bij de volgende zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
doro68 Geplaatst: 8 maart 2017 Share Geplaatst: 8 maart 2017 Envelop/doosje C is gisteren in Veenendaal aangekomen en neem ik zaterdag mee door naar Dronten voor de volgende. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SuusP Geplaatst: 8 maart 2017 Share Geplaatst: 8 maart 2017 Kijk maar uit met die doos B; ik kreeg een boete van de post. Blijkbaar vonden ze op het postkantoortje dat het wel paste, maar bij PostNL zelf niet? Om eerlijk te zijn; hij zat ook goed vol. En zo hoort het ook maar kijk er een beetje mee uit dus. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Niika Geplaatst: 8 maart 2017 Share Geplaatst: 8 maart 2017 Envelop/doosje C is gisteren in Veenendaal aangekomen en neem ik zaterdag mee door naar Dronten voor de volgende. Oh gelukkig! Fijn dat hij er is Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rustavi Geplaatst: 8 maart 2017 Share Geplaatst: 8 maart 2017 Wellicht een beetje voorbarig, maar ik ben de laatste in groep C. Naar wie stuur ik de envelop straks, naar de eerste weer..? Â Â Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nadi Geplaatst: 9 maart 2017 Share Geplaatst: 9 maart 2017 Kijk maar uit met die doos B; ik kreeg een boete van de post. Blijkbaar vonden ze op het postkantoortje dat het wel paste, maar bij PostNL zelf niet? Om eerlijk te zijn; hij zat ook goed vol. En zo hoort het ook maar kijk er een beetje mee uit dus. Oh thanks voor de tip. Hij lag bij mij gewoon in de bus dus past wel... ik ga hem denk wel gewoon zelf brengen. Kan niet bij de postkantoor komen, ben steeds te laat thuis na het werken Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nedlets Geplaatst: 9 maart 2017 Share Geplaatst: 9 maart 2017 Ohh slimme tips, wanneer denk jij dat hij bij de volgende zal zijn Nadi? Ik zit op hete kolen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nadi Geplaatst: 10 maart 2017 Share Geplaatst: 10 maart 2017 Ohh slimme tips, wanneer denk jij dat hij bij de volgende zal zijn Nadi? Ik zit op hete kolen. Ik hoop morgen! Sorry voor de vertraging! Ik heb het onhandig druk. Maar ik doe mn best het zo snel mogelijk door te geven! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
lionne Geplaatst: 11 maart 2017 Share Geplaatst: 11 maart 2017 Kan ik nog meedoen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 12 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 12 maart 2017 Voor diegene die nog niet meedoen, je kun je al opgeven voor ronde 2: via PB aan Zadenenvelop HQ: vermeld je naam, adres, telefoonnummer en emailadres. De volgende ronde zal starten aan het eind van deze ronde, datum nog onbekend. Voor de laatste personen in de rij. Het is de bedoeling dat jullie de envelop bij jullie houden tot ronde 2 begint (zal starten nadat alle enveloppen op de 1e eindbestemming zijn, datum wordt nog bepaald.). Diegene die envelop A heeft stuurt dan de envelop naar de eerste van B, diegene die envelop B heeft naar de eerste van C en diegene die C heeft naar de eerste van A. In de 3e ronde schuiven we zo nog een keer door, zodat iedereen die vanaf het begin heeft meegedaan alle 3 de enveloppen heeft gehad. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Oudholland Geplaatst: 12 maart 2017 Share Geplaatst: 12 maart 2017 Update: Envelop b zal donderdag weer bij de volgende zijn.  Is envelop B inmiddels bij de volgende? Hoop niet dat het volgende week donderdag pas wordt? Want hij was 4 maart al bij Nadi en dat is nu al meer dan een week geleden, en Nedlets zit op hete kolen en ik zou hem zelf ook graag hier hebben...Dus als hij nog niet weg is, bezorg hem dan vandaag svp bij de volgende. Oudholland Quote Oudholland  Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nadi Geplaatst: 12 maart 2017 Share Geplaatst: 12 maart 2017 envelop b is bij de volgende. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
doro68 Geplaatst: 12 maart 2017 Share Geplaatst: 12 maart 2017 C is ook bij de volgende, gisteren in Dronten achtergelaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.