Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop Nederland 2017

Aanbevolen berichten

Ja, ik vind de enveloppen toch wel langzaam gaan als ik eerlijk ben. Nu ben ik misschien ook wel een beetje ongeduldig maar we zijn gister een week verder dat de eerste mensen de enveloppe hadden ontvangen, die moet toch al lang bij de tweede of zelfs derde persoon aanwezig kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me goed voorstellen dat t bij iedereen begint te kriebelen! Ik heb ook zin om weer aan de slag te gaan.

Maar de ervaring met deze enveloppen leert dat het soms wat langer kan duren. De post doet er soms langer over dan gewenst, iemand is misschien niet in de gelegenheid de envelop direct door te sturen etc etc.

Dus aan iedereen die ( net als ikzelf ) nog op een envelop wacht:

Geduld is een schone zaak! Des te leuker is het als de envelop arriveert en vol verrassingen blijkt te zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Envelop B est arrivé. Ben op dit moment bezig de boel uit te pluizen en aan te vullen. Maandag gaat ie naar SamanthaP, mits het postkantoor open is want Carnaval hier

Vraagje: de "purple sprouting broccoli", is dat de early (overwinterende) of late (zomer versie)?1488057132069-112702284266621488057149.jpg

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten echt leuke dingen bij, inderdaad! Heb er wat gripzakjes bij gestopt . Fijn dat bijna iedereen de THT of oogstdatum erop heeft, maakt het doen van kiemtesten minder hard nodig dan eerdere jaren. Blijven er meer zaadjes over om te delen

Overigens, de carnavalkenner in dit huishouden keek me meewarig toen ik opperde het postkantoor maandag open aan te treffen. Wordt dus een dagje later.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii hoiii ik zou ook graag meedoen met de enveloppen.. maar dat wordt waarschijnlijk de volgende ronde? (Kom uit de regio Zuid-holland)

Ik doe ook weer graag mee!

Ik kom uit Landsmeer, envelop A dus het handigst qua regio.

Groetjes!

Er worden geen mensen meer toegevoegd aan deze ronde. Je kunt je wel alvast opgeven voor de nieuwe ronde van een envelop (via PB aan Zadenenvelop HQ: vermeld je naam, adres, telefoonnummer en emailadres.

aangepast door Gast

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...