Wortel Geplaatst: 11 september 2017 Share Geplaatst: 11 september 2017 Gezaaid witte en rode kool voor de weeuwenteelt (maar eens proberen of dat lukt) en nog wat pluksla in de kas. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 12 september 2017 Share Geplaatst: 12 september 2017 OesterzwammenbroedLeuke winterteelt! Over een maand is de Indian summer wel voorbij, dus dat komt mooi uit met de temperatuur "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 8 november 2017 Share Geplaatst: 8 november 2017 Nice Speets! Ik heb nog wat wintersla gezaaid van de nieuwe tuinen. Ben benieuwd of het aanslaat. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 9 november 2017 Share Geplaatst: 9 november 2017 Winterslasoort little gem in de kas gezaaid.. Ik las later pas op t zakje dat ik het eerst binnen moest zaaien. Enfin we zien wel. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 9 november 2017 Share Geplaatst: 9 november 2017 Van de week in de kas wat dingen gezaaid: Rucola/ Rucola Frastagliata/ Snijkool Tokyo Bekana/ Komatsuma en Yskegel radijs. Vandaag op de tuin tulpebollen van de Action gepoot.Aardpeertjes (bloeiende soort) opgegraven en wat teruggestoken ter vermeerdering. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kibas Geplaatst: 11 november 2017 Share Geplaatst: 11 november 2017 Mijn voorgezaaide wintersla en winterandijvie uitgepoot in de tuin (sla) en de kas (andijvie). Ik moet nog een keer winterpostelein zaaien, nu in de kas, en de koudekiemers voorzaaien. Een paar van mijn gewone andijvie zijn uit de vollegrond gehaald en naar de kas gegaan om er langer van te kunnen plukken. De voorgezaaide snijkool red russian staat ook in de kas. Ik heb gemerkt dat ze het dan veel beter doen met meer opbrengst. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Glenn1ap Geplaatst: 14 november 2017 Share Geplaatst: 14 november 2017 Worteltjes gezaaid ben benieuwd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 24 december 2017 Share Geplaatst: 24 december 2017 Misschien weer tijd voor seizoen 2018? Ik heb een eerste bakje met pepertjes gezaaid. Heerlijke piementos de padron. Echt dol op die krengen! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 24 december 2017 Share Geplaatst: 24 december 2017 Ze groeien snel hoor Mellie, zijn Annuums. Ben er ook dol op, had afgelopen jaar 6+ (ipv twee stuks andere jaren) padronnetjes staan en dat is me uitstekend bevallen. Had er altijd wel wat om te snacken. Dit jaar dus nog meer Padronplanten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 24 december 2017 Share Geplaatst: 24 december 2017 Dus misschien te vroeg gezaaid? Ik hoop maar dat het goed gaat...! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 24 december 2017 Share Geplaatst: 24 december 2017 Heb je een daglichtlamp er boven? Hier de tweede serie witlofwortels ingekuild. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nasuada Geplaatst: 24 december 2017 Share Geplaatst: 24 december 2017 Is dat niet heuuuul vroeg? Om pepertjes te zaaien? Worden dat geen lange slappe zwakke sliertjes?Heb je hier ervaring mee of is het een probeerseltje? https://www.deblijehoeve.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Wortel Geplaatst: 24 december 2017 Share Geplaatst: 24 december 2017 Ik heb vorig jaar ook tussen kerst en oud en nieuw gezaaid. Is mij prima bevallen. Dus hier gaan de peper en paprika zaden ook met een paar dagen de grond in. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mellie Geplaatst: 31 december 2017 Share Geplaatst: 31 december 2017 Te vroeg? Volgens mjjn moeder ben ik al veel te laat. Mijn moeder zaait ze altijd in nov. zonder een groeilamp. Maar toch. Vandaar dat ik dacht, ik doe ook eens eerder dan ik normaal doe. Bij haar gaat het altijd uitstekend, maar mijn moeder heeft belachelijk groene vingers. Zou dat het zijn...? Of het feit dat er geen groeilamp bij is. Ik heb gisteren een groeikas van de Ikea gekocht. Wil die na deze hectische dagen in gebruik gaan nemen met een lading peper en paprika zaadjes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten