appelvrouw Geplaatst: 29 januari 2017 Share Geplaatst: 29 januari 2017 Ciska, ik wil dus graag het bietenzaad en wat bloemkoolzaad. Zaailingen duizendblad hou ik me heel erg voor aanbevolen Ik zet jou op mijn lijst voor eventueel jiagolan, mariadistel en misschien ook longkruid? Ik heb gewoon die gevlekte, in verschillende kleuren en kan er wel van uitscheppen denk ik ( nog nooit gedaan..) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 29 januari 2017 Auteur Share Geplaatst: 29 januari 2017 Yessss.... @Appelvrouw ik zal later deze week even mijn lijstje aanpassen zoals vraag en aanbod....zijn momenteel druk met verbouwen hier en heb veel diensten gewerkt wegens ziekte , dus even minder tijd.....maar komt goed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 1 februari 2017 Auteur Share Geplaatst: 1 februari 2017 Lijst aangepast en aanbod zaden uitgebreid. @Appelvrouw, het is duizendblad die wit bloeit.. en heeft echt veel uitlopers... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 28 februari 2017 Share Geplaatst: 28 februari 2017 Heb je voor mij een of twee van die goats weed peper?En ik zag dat de tomaat nog niet op het lijstje stond Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
koolrabi Geplaatst: 28 februari 2017 Share Geplaatst: 28 februari 2017 @ Ciska: Ik heb nog wel interesse in de zaden van de rode spinazie en de Nieuw Zeelandse spinazie.Ik heb nog wel wat meer paprika's voor je: elefant ear en een punt paprika (739 VdWal)Wel onder voorbehoud dat ze leuk doorgroeien. Maar daar lijkt het wel op. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 1 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 1 maart 2017 Sorry sorry Hier druk druk druk...@ angela, beloofd dat ik het lijstje ga bijwerken, de goats weed....schrijf ik ook op @ koolrabi, ik zal het later noteren van de rode spinazie en Nieuw-Zeelandse. Komt goed heb nog genoeg zaden. De thuiskok vond de Nieuw-Zeelandse spinazie lekkerder (meer bite) dan de gewone....en aan gezien hij van de beetgaarheid is ...... Oh Bia, als de Nieuw-Zeelandse spinazie niet wil kiemen (hij is nogal zinnig) geef dan even een gil, dan krijg je wat zaailingen van mij....geloof dat hij zich behoorlijk uitzaait. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
koolrabi Geplaatst: 1 maart 2017 Share Geplaatst: 1 maart 2017 @Ciska:Ik ga het graag proberen met de spinazie. Kan ik eind maart al een paar zaailingen bij je scoren denk je? Dat is natuurlijk wel leuk. Kunnen ze meteen lekker gaan groeien.Ik zet het er even bij op mijn ruillijstje. Ik heb bij jou de paprika's aangevuld.Heb je ook nog interesse in tomatenplantjes? Vandaag gezaaid, als ze allemaal opkomen blijft er wel wat over. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 1 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 1 maart 2017 Hey Bia, Ja tomatemplantjes zijn ook welkom...ik weet niet wat het is, maar het is echt dramatisch dit jaar met de pepers en de tomaten...terwijl ik niet anders doe als het jaar ervoor Zoals ik ook al tegen Appelvrouw zei....ik hoop dat ze dan al bovenstaan....het zijn plantjes die van warmte houden....maar tegen eind april zijn ze zeker (hoop ik) al wel op....ik zal wel kijken want ik heb Appelvrouw er ook een aantal beloofd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 1 maart 2017 Share Geplaatst: 1 maart 2017 Even vraagje tussendoor want ik heb ze nog nooit gehad zaaien die zich uit en komen dan het jaar erop boven of loopt het zelfde plantje uit?En heel belangrijk lusten de cavia's de blaadjes? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 1 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 1 maart 2017 Nee, volgens internet zaaien ze zich gemakkelijk uit. Als je planten had staan dan zou je steeds zaailingen in je tuin kunnen hebben. Dus daar hoop ik dan op Enne ja, cavia's lusten ze ook...tenminste die dikbillen van mij wel...was zo maar op Ik ga van de week ff stukje vlies eroverheen gooien...kijken of dat helpt Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 1 maart 2017 Share Geplaatst: 1 maart 2017 Hier houden ze niet heel erg van spinazie, maar schijnt ook geen familie te zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 2 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 2 maart 2017 Klopt, het zijn wat vlezige bladeren. Wel erg lekker beetje ziltig... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
koolrabi Geplaatst: 2 maart 2017 Share Geplaatst: 2 maart 2017 Hey Bia, Zoals ik ook al tegen Appelvrouw zei....ik hoop dat ze dan al bovenstaan....het zijn plantjes die van warmte houden....maar tegen eind april zijn ze zeker (hoop ik) al wel op....ik zal wel kijken want ik heb Appelvrouw er ook een aantal beloofd. Eind april is natuurlijk ook prima. Fijn om plantjes te krijgen. Dan weet je dat ze het doen. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bouwvrouwe Geplaatst: 2 maart 2017 Share Geplaatst: 2 maart 2017 Ik zou graag een brandende liefse van je willen overnen en heeel graag zo'n austinroosstek als die lukken. Ik heb sowieso longkruid voor je, maar weet niet of je al bent voorzien. Mijn lijstje komt er aan, misschien zijn er nog andere plantjes of zaadjes waar ik je blij mee kan maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 2 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 2 maart 2017 @ koolrabi ik houd het even in de gaten voor je @bouwvrouwe: Aan een polletje longkruid heb ik indd genoeg. Ik ben dus al voorzien......ik wacht gewoon even af...we komen heus wel tot een ruil.Ik noteer alvast een Brande liefde en een rozenstek voor je... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kim Geplaatst: 7 maart 2017 Share Geplaatst: 7 maart 2017 Hoi Ciska hoe issie daar? Ik heb wel oor naar een kamilletje als je nog wat hebt.. lekker kamillethee in de zomer Ik zie niet meteen wat voor je in je lijstje. Wel, ik heb op de moestuin hysop staan maar weet niet hoe die de winter heeft door staan en of daar wat stekbaars aan is, ik kijk even voor je... maar mss dat er ook wat leuks in mijn lijst voor je staat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2017 Share Geplaatst: 8 maart 2017 Kan je ook een groter stuk heemst gebruiken? Er was hier een (ondertussen al flinke) zaailing opgekomen, die had ik sowieso voor je gereserveerd. Maar ik ga van de week even aan het spitten in het vak met heemst om wat ruimte te maken. Dan komen er wat grotere wortelstukken vrij. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 8 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 8 maart 2017 Hey Kim.....ik noteer kamille voor je.. geen zorgen we komen er wel uit @ jorieke, groter stukje mag ook......was met een kleine zaailing al blij Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kim Geplaatst: 13 maart 2017 Share Geplaatst: 13 maart 2017 Heya, kom net van de tuin, daar zo de hyssop zitten bestuderen aan alle kanten en daar bij een geworteld stekje op kunnen potten voor je . Als alles goed gaat neem ik die voor je mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 13 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 13 maart 2017 Helemaal goed kim... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geedee Geplaatst: 17 maart 2017 Share Geplaatst: 17 maart 2017 Mag ik nog wat goudsbloemzaailingen van je? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 18 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 18 maart 2017 Yesss, doen we Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 19 maart 2017 Share Geplaatst: 19 maart 2017 Wil je trouwens nog een cavia?Die pas geboren is ga ik niet houden dus die zoekt nog een adresje En je krijgt van mij ook nog die vijg en roma tomaten.Is het de bedoeling dat ik naar de rozen kijk of kijk jij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 19 maart 2017 Auteur Share Geplaatst: 19 maart 2017 Cavia was een beertje toch?, ik heb helaas geen plek voor beertjes...heb er net een laten castreren voor mijn zeugengroep.... Ik heb gekeken naar die rozen...stond nog een sharifa Asma en een st Cecilia? Klopt dat? En een pilgrim....een gele. Die vijg en tomaatjes wist ik.....moet nog even bijschrijven Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 19 maart 2017 Share Geplaatst: 19 maart 2017 Nee is een zeug. Dus zeg maar ja niets verplicht natuurlijk Rozen klopt,ok ik denk misschien ben je die ruil vergeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.