Emmy5599 Geplaatst: 5 januari 2017 Share Geplaatst: 5 januari 2017 Ik zou graag weten waar je nu, voordeling aardbeienbakken kunt kopen, ik wil namelijk een rek gaan bouwen voor deze bakken, zodat er in het voorjaar al aardbeienplantjes in kunnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sugar Geplaatst: 5 januari 2017 Share Geplaatst: 5 januari 2017 Op tweedehandssites durven ze wel eens 'verschijnen'. Ik heb er vorig jaar zo nog enkele bijgekocht Quote Blog over mijn (Fruit)tuin : NIEUW ADRES http://Fruitberg.wordpress.com Kijk ook eens op mijn fotosite : http://supermasj.zenfolio.com Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nedlets Geplaatst: 5 januari 2017 Share Geplaatst: 5 januari 2017 123zaden.nl heb ik ze weg gehaald, geloof ik de enige officiele dealer in Nederland. Het fijnste is als je ze goedkoper 2de hands kan weghalen. Maja dat is ook maar gokken, moeten ze maar net te koop aangeboden worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sytam Geplaatst: 5 januari 2017 Share Geplaatst: 5 januari 2017 Vreeken heeft ze ook op de site staan. vanaf 3.50/stuk als je er 10 neemt. Zelf ben ik ook al een tijdje op zoek naar 2e hands bakken, maar ben telkens net te laat met reageren. Blijkbaar is er veel interesse in deze bakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JdS Geplaatst: 5 januari 2017 Share Geplaatst: 5 januari 2017 Ik heb nog wat (witte) batobakken staan die ik niet gebruik. Tegen een redelijk bod wil ik er wel een paar kwijt. Misschien even een pb sturen? Groeten jds Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Emmy5599 Geplaatst: 9 januari 2017 Auteur Share Geplaatst: 9 januari 2017 dank je wel voor de reacties, heb er inmiddels gekocht bij Jds. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.