appelvrouw Geplaatst: 1 april 2017 Share Geplaatst: 1 april 2017 Ik twijfel of ik een fles guignolet meeneem..dat is een ietwat sterke wijn gemaakt met blad van de kersenboom griotte..heb even geen Nederlandse naam paraat. Zou daar belangstelling voor zijn?En ik heb plotseling zo'n zin in een Bossche bol Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 1 april 2017 Misschien voor de proeverij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rabarber Geplaatst: 1 april 2017 Share Geplaatst: 1 april 2017 Ik bak 2 cakes en neem voor Jorieke 2 pakken suiker mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 1 april 2017 Top cake kwamen we nog tekort Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2017 Share Geplaatst: 1 april 2017 Misschien voor de proeverij?Ja..niet om neer te zetten, natuurlijk om te schenken. Maar het is wel alcohol.Komt er niemand uit Den Bosch? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 1 april 2017 Nee volgens mij niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 1 april 2017 (aangepast) Voor die gene die even niets kunnen verzinnen om mee te brengen we kunnen nog gebruiken:Stok broodTurks broodsalade (eiersalade, aardappelsalade, fruitsalade enz.)quichewraps enz.Nog een fles limonadeof eventueel aanmaak 2 april 2017 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kim Geplaatst: 1 april 2017 Share Geplaatst: 1 april 2017 Ik kan wel wat stokbrood meenemen, kijk even of ik nog wat kan maken. Was er al thee voorzien? anders kan ik even in mijn voorraad duiken Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 2 april 2017 Stokbrood is primaThee staat er nog niet op. Ik mis Estemy ruilt ze niet mee deze keer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kim Geplaatst: 2 april 2017 Share Geplaatst: 2 april 2017 Ze had het wat heel erg druk met andere zaken en ging geen lijstje maken dit jaar, maar ze is er wel bij . Neem ik ook wat verschillende smaakjes thee mee... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 2 april 2017 Geeft ook niet maar meestal is ze ook een fanatiek ruiler Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gwen Geplaatst: 2 april 2017 Share Geplaatst: 2 april 2017 Hey Ja is goed. 2x 2 liter cola en 4x 2 liter sap. Dan nog een baksel. En de spullen voor Jorieke. Gwen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 2 april 2017 Staat erop behalve het baksels omdat je nog niet precies wist wat je ging maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gwen Geplaatst: 2 april 2017 Share Geplaatst: 2 april 2017 Ha, Klopt. Wordt ieets cake- achtigs. Met fruit denk ik. Gwen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 2 april 2017 Share Geplaatst: 2 april 2017 Soep Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 2 april 2017 Share Geplaatst: 2 april 2017 (aangepast) Ik ben nu soep aan t maken. Er gaat pompoen prei ui knoflook kerrie selderij en veganistische bouillon in.. Zo kan iedereen hem eten. Edit: en wortels... 2 april 2017 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 2 april 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 2 april 2017 Share Geplaatst: 2 april 2017 Ziet er nu al lekker uit Jet! Angela: ik pas mijn meenemen iets aan. Ik heb Raak limonadesiroop, een fles perensap en een pak Appelsientje halfzoete weetevennietmeerwelke vruchtensap mee. En voor Jorieke twee grote pakken suiker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 2 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 2 april 2017 genoteerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 3 april 2017 Voor die gene die even niets kunnen verzinnen om mee te brengen we kunnen nog gebruiken: Turks broodsalade (eiersalade, aardappelsalade, fruitsalade enz.)quichewraps enz.2x fles limonade Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Estemy Geplaatst: 3 april 2017 Share Geplaatst: 3 april 2017 Ik breng een slagroom-fruit-taart Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 3 april 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 3 april 2017 Share Geplaatst: 3 april 2017 De thuiskok neem wat van zijn laatste creatie mee voor de proeftafel de "kimchi" en een fles cider voor Henk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 3 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 3 april 2017 Staat erop. Ik mis nog enkele mensen die nog niet hebben doorgegeven wat zij mee gaan brengen voor de lunch! Bijv.:Turks broodsalade (eiersalade, aardappelsalade, fruitsalade enz.)quichewraps enz.2x fles limonade Met name de hartige dingen kunnen nog wel wat extra's gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Share Geplaatst: 4 april 2017 Ik mis nog enkele mensen die nog niet hebben doorgegeven wat zij mee gaan brengen voor de lunch!Bijv.:Turks broodsalade (eiersalade, aardappelsalade, fruitsalade enz.)quichewraps enz.2x fles limonade Met name de hartige dingen kunnen nog wel wat extra's gebruiken Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.