Tanneke Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 Na geruime tijd te hebben meegelezen wil ik jullie nu allemaal bedanken voor de leuke en fijne (en vooral ook buitengewoon bruikbare) informatie hier op het forum. Jullie kennen de plek waar ik woon al een klein beetje van diverse foto's zoals van onze kippen en tuin: : De afgelopen dagen heb ik me voor het eerst gewaagd aan het wecken van een enorme courgette volgens een recept dat ik hier op het forum had gevonden. Alle potten bleven dicht en het restje hebben we vanavond gegeten - heerlijk! Dank jullie wel! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 oktober 2016 Geplaatst: 10 oktober 2016 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
petersmit Geplaatst: 12 oktober 2016 Geplaatst: 12 oktober 2016 Welkom Tanneke! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.