Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag de roze variant 'cherry rose' van de oost indische kers willen hebben, maar op het net vind ik alleen webshops met 5euro verzendkosten en dat is toch een beetje te veel van het goede. Wie heeft er een paar zaden over en wil deze tegen een vergoeding naar me opsturen?

Alvast bedankt

oost-indische-kers-tropaeolum-cherry-rose76881465404683.jpg)

Geplaatst:

Ik heb ze besteld, ben benieuwd wanneer ze aankomen in Italie. Heb trouwens de naam van het forum opgegeven als bron, wie weet krijg je commissie binnenkort

Geplaatst:

'Wegens top drukte kan het zijn dat de levertijd iets langer is dan aangegeven !

Levertijd kan uitlopen tot ca. 10 werkdagen.'

Dat stond er woensdag volgens mij nog niet. Ik hoop echt dat je commissie krijgt

• 2 weeks later...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Geweldige site en wat goedkoop! Ik ben echt helemaal los gegaan. Kende die site niet en ook nooit met googelen gezien. Geweldig! Helaas hadden ze die roze oostindische kers trouwens niet meer, maar heb een gemengd zakje gekocht. Wie weet heb ik mazzel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...