Sin Fronteras Geplaatst: 27 mei 2016 Geplaatst: 27 mei 2016 Heeft er iemand ervaring met het kopen van een tuinkas in Duitsland? De prijzen lijken daar een stuk lager te liggen... Kassen van Juliana (die overigens als twee druppels water lijken op die van Royal Well, het ene schijnt uit Denemarken te komen, het andere uit Engeland, weet iemand of er verschil is?) zijn bijna 30% goedkoper over de grens... Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
AnnekeW Geplaatst: 28 mei 2016 Geplaatst: 28 mei 2016 Hier een draadje waar een aantal mensen ervaringen hebben met polycarbonaatkassen uit Duitsland (onder andere)polycarbonaat-kas-voor-235-gekocht-goede-deal-t19584.html Ik heb zelf nav tips uit dit topic een kas bij Deuba besteld en ben er erg tevreden over. Snelle levering ook. Quote
Sin Fronteras Geplaatst: 28 mei 2016 Auteur Geplaatst: 28 mei 2016 Ja, de discussie over het polycarbonaatkasje kende ik, maar het lijkt erop dat prijzen van kassen in Duitsland sowieso een stuk lager liggen. Ik ga me maar eens oriënteren daar... Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
Sin Fronteras Geplaatst: 1 maart 2017 Auteur Geplaatst: 1 maart 2017 Ik ga dit draadje nog een keer naar boven schoppen. Heeft er echt niemand ervaring met het kopen van een kas in Duitsland, en dan niet de eerder genoemde polycarbonaatkasjes? Wie kent er een leverancier die ook (redelijk goedkoop) in Nederland levert? Ik heb inmiddels gehoord over de huifkar in Nordhorn/Denekamp maar die vervoeren niet zulke grote pakketten. Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.