pippi Geplaatst: 25 april 2016 Share Geplaatst: 25 april 2016 Misschien is het helemaal in orde hoor, maar ik vond het raar toen ik het zag, op http://www.eetbaretuin.info/Moestuin_forum/index.html staat een embedded versie van het forum, met advertenties. Nou vind ik het zelf heerlijk dat we hier geen advertenties hebben, maar het levert iemand (?) wel een paar centen op door die versie met advertenties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Indy Geplaatst: 25 april 2016 Share Geplaatst: 25 april 2016 Zit nog een forum aan, zelfvoorzienend leven Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorg Geplaatst: 26 april 2016 Share Geplaatst: 26 april 2016 Als ik het mij goed herinner hebben we hier ooit toestemming voor gegeven aan deze website, maar zonder dat er advertenties rond geplaatst werden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 26 april 2016 Share Geplaatst: 26 april 2016 Dat is raar opkijken Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Toto Geplaatst: 26 april 2016 Share Geplaatst: 26 april 2016 Rare lay-out. Ik verkies toch de mooie achtergrond van het echte forum. Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.