Jaydot Geplaatst: 22 april 2016 Geplaatst: 22 april 2016 We zijn zoo ouderwets bezig met z'n allen!(uit mijn regionale dagblad van vanmorgen) Quote The difference between a flower and a weed is a judgementFoonfoto dagboekje van mijn volkstuin
DannyL Geplaatst: 28 april 2016 Geplaatst: 28 april 2016 Kan dat plaatje ook vergroot worden? Ben benieuwd.... Quote
Jaydot Geplaatst: 28 april 2016 Auteur Geplaatst: 28 april 2016 Het is een foonfoto (dus niet zo denderend in het groot), maar gaat over indoor gardening, met lampen boven de kweekbak. Zo'n slakkenparadijs bij de Volkstuinvereniging is nergens meer voor nodig, het kan allemaal binnen, tegenwoordig! Veel nadruk op indoorgardenshop.eu, die trouwens een hoop interessante info over het onderwerp op z'n site heeft staan. Quote The difference between a flower and a weed is a judgementFoonfoto dagboekje van mijn volkstuin
Salamandertje Geplaatst: 28 april 2016 Geplaatst: 28 april 2016 Ja, want in een keukenkastje produceer je genoeg voor 7 maaltijden per week. Quote Bzzzz...
Jaydot Geplaatst: 28 april 2016 Auteur Geplaatst: 28 april 2016 ... genoeg voor 7 maaltijden per week. Tuuurlijk!! Hoewel, eerlijk is eerlijk, de nadruk lag wel enigszins op kruiden, niet alleen thuis maar ook met een professionele installatie in de horeca. Dure grap, maar kan me wel voorstellen dat het daar toegevoegde waarde heeft. Quote The difference between a flower and a weed is a judgementFoonfoto dagboekje van mijn volkstuin
Salamandertje Geplaatst: 30 april 2016 Geplaatst: 30 april 2016 Ja, in de horeca heb ik ze wel eens gezien. Zit wat in als je geen buiten ruimte hebt. Quote Bzzzz...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.