karins70 Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Weet iemand waar ik vermiculiet met een grove korrel kan kopen. Via de site van de makkelijke moestuin vind ik geen adres bij mij in de buurt.Ik woon in noord west brabant en kom ook regelmatig in Rotterdam. Quote
rdenk Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Kijk maar eens hier: http://www.makkelijkemoestuin.nl/kaart Daar zit vast een adres in je buurt bij. Ook een aantal adressen in Rotterdam. En een redelijk goede dekking in Brabant. Quote
karins70 Geplaatst: 7 april 2016 Auteur Geplaatst: 7 april 2016 Nee niets bij mij in de buurt waar de grove soort te koop is. Een adres maar die verkoopt het niet meer. Ik heb het in het verleden ook wel eens bij een bouwgroothandel gehaald maar weet niet meer waar. Vandaar de vraag. Quote
rdenk Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Online dan? http://www.helza-hobbyzaden.nl/meststoffen/vermiculite.html. En de bouwgroothandel, was/is dat niet bouwpunt? Quote
dennislp Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 Weet iemand waar ik vermiculiet met een grove korrel kan kopen. Via de site van de makkelijke moestuin vind ik geen adres bij mij in de buurt.Ik woon in noord west brabant en kom ook regelmatig in Rotterdam. Als het goed is hebben alle Intratuin winkels het nu ook, misschien zit er een vestiging enigzins in de buurt van je? Sinds kort hebben alle Intratuin vestigingen de producten van de Makkelijke Moestuin in de schappen liggen. Wel ligt er in de vestiging waar ik werk niet heel veel voorraad, dus wellicht verstandig om eerst even telefonisch te informeren of het op voorraad is. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
kathy78 Geplaatst: 7 april 2016 Geplaatst: 7 april 2016 De intratuin winkels hebben wel die fijne korrel vermiculiet maar de grove niet.Ik weet wel dat je bij iemand in hardinxveld het kan vinden. Verkoop punt staat op de kaart Quote
pirke64 Geplaatst: 8 april 2016 Geplaatst: 8 april 2016 http://www.seedo.nl heeft verschillende soorten, ook de grovere. Erg goede ervaringen mee! Sturen op maar afhalen in Tilburg kan ook. Quote
karins70 Geplaatst: 9 april 2016 Auteur Geplaatst: 9 april 2016 Ik heb het gevonden op industrieterrein borchwerf bij roosendaal en nog voor een goede prijs ook, nog geen 20 euro voor een zak van 100 liter. Quote
kathy78 Geplaatst: 9 april 2016 Geplaatst: 9 april 2016 Ik hoop dan wel dat je de agrarische variant heb gekocht want die voor de bouw is niet schoon genoeg voor planten verbouwen is mij verteld. Quote
karins70 Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 Ja hoor ik heb de agrarische variant, dezelfde soort die ik al jaren in mijn bakken heb zitten. Quote
Sin Fronteras Geplaatst: 5 mei 2016 Geplaatst: 5 mei 2016 Ik heb het gevonden op industrieterrein borchwerf bij roosendaal en nog voor een goede prijs ook, nog geen 20 euro voor een zak van 100 liter. Da's nog goedkoper dan bij de fabriek in Rhenen... (22 €). Heb je een linkje? Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
karins70 Geplaatst: 7 mei 2016 Auteur Geplaatst: 7 mei 2016 Het bedrijf heet Royal brinkman en de website is www.brinkman.nl en zit in roosendaal. Quote
Karien Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 Ik heb er gevonden bij firms Verhelst bouwstoffen in Kuurne. Geproduceerd door Nestaan nv, Doornik. Ik heb bij deze firms nagevraagd of deze vermiculite mag gebruikt worden in tuin en landbouw en ze hebben mij bevestigd dat er geen verschil is. Kostprijs: 18,5 euro per 100 liter Quote
Ann123 Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 Ik had nog overschot van onze schouw. Gewone vermiculiet uit de bouw, merk Sibli. Mijn cucurbitacaea zijn er mooi in ontkiemt. Quote
Vera Geplaatst: 1 juni 2017 Geplaatst: 1 juni 2017 Vorig jaar een enorme maar lichtwegende baal grove vermiculiet gekocht bij Intratuin. Ze voeren het complete asssortiment van Jelle's Makkelijke Moestuin. Wat niet aanwezig is, moet je naar vragen. Vandaag heb ik supercompost gekocht, dus een hoog gehalte echte compost. Dat was vorig jaar een ramp op de fiets en de trap naar boven, want loodzwaar door het vocht. Per dit voorjaar zit het in zakken van 20 liter, dus twee gekocht à 4,50, wat dezelfde prijs is als die grote van vorig jaar. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.