dvdmeer Geplaatst: 8 juni 2011 Delen Geplaatst: 8 juni 2011 Wanneer kan ik postelein oogsten? Ik heb een paar foto's bijgesloten voor hoever ze nu zijn: Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 8 juni 2011 Delen Geplaatst: 8 juni 2011 Dat kun je nu al knippen hoor, als je paar cm boven grond afknipt groeid het weer aan, ik zou optijd oogsten want het staat zo in de bloei en dan is het niet lekker meer, ik ben trouwens gek op postelijn heerlijk gestampt met de aardappels. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dvdmeer Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2011 Dank je. Die steeltjes eet je ook toch, in een stamppot? Heb je overigens een idee qua hoeveel personen hiervan kunnen eten, als ik nu een oogst doe? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 8 juni 2011 Delen Geplaatst: 8 juni 2011 Ja steeltjes en blad eet je, zeer gezonde groente ik dacht veel ijzer dat het o.a bevat.Je hebt wel veel nodig het kimpt nogal bij koken, ik schat dat daar voor 2 personen staat maar 3 kan vast ook. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dvdmeer Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2011 We zijn hier met zijn drieën, dus gaan we daar voor (dan maar een iets kleinere portie op het bord ) Dank voor je antwoorden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.