Greenpumpkin Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Hallo iedereen, Korte voorstelronde.Ik ben "Greenpumpkin" Heb een moestuin van een kleine 500 vierkante meter waar ik alweer jaren op teel. Ik heb een paar afwijkingen...Ik ben verzot op rare groente en fruitsoorten die opvallen.Denk aan reuzengroenten of planten die opvallen qua bladkleur of vrucht.In de collectie onder andere verschillende soorten bonte Vlier, bonte vijg, bonte tabak, bonte druif, bonte braam en ga zo maar door. Ook monstrose vormen trekken mijn aandacht.Met betrekking tot reuzen zet ik elk jaar pompoen, ui wortel tomaat enzovoorts.(Mijn grootste tomaat woog geijkt 1978 gram) Mocht er dus iemand wat aparts hebben of weten denk even aan mij! Quote
Old Rose Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 wow dat zijn inderdaat reuzen!van harte welkomj hier bij ons moestuinfanate..ik ben benieuwd naar je ontwikkelingen in de tuin Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
marijke Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Indrukwekkende foto...!En welkom op het forum Quote
Flup Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Herkenbare afwijking, niks mis mee. Ben wel benieuwd naar de foto's van de andere reuzenrassen uit je tuin. Bijzondere soorten horen gewoon in de tuin, dat maakt het tuinieren extra leuk. Welkom! Quote
weknow Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Misschien spreekt dit topic je dan wel aan Ik haal het maar even onder het stof vandaan. https://www.moestuinforum.nl/het-grote-moestuin-forum-record-topic-t10995.html Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Jorieke123 Geplaatst: 4 maart 2016 Geplaatst: 4 maart 2016 Welkom! Ik zou onze varkens wel eens op zo'n pompoen willen loslaten Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Greenpumpkin Geplaatst: 4 maart 2016 Auteur Geplaatst: 4 maart 2016 Je mag er best wel eentje in september komen ophalen hoor.Vergeet alleen je vorkheftruck niet want zo vervoer ik ze altijd Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.