porcupine Geplaatst: 6 juni 2011 Share Geplaatst: 6 juni 2011 In het reclame krantje van de Aldi staan fruit en groente planten.Keuze uit;tomaat,komkommer,kiwi,druif,pepers,aubergine,passievrucht en paprika.voor 2,99 per stuk. Ik ga de druif en passievrucht woensdag halen en proberen of het wat is.Zal er eerst weer wat tegels uit moeten halen hahaha...het loopt een beetje uit de hand;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dvdmeer Geplaatst: 6 juni 2011 Share Geplaatst: 6 juni 2011 Klopt, maar er is een speciaal topic voor dit soort aanbiedingen: post32681.html?hilit=aanbiedingen#p32681 Daar staat 'jouw' aanbieding ook bij Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
porcupine Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Share Geplaatst: 6 juni 2011 Klopt, maar er is een speciaal topic voor dit soort aanbiedingen: post32681.html?hilit=aanbiedingen#p32681 Daar staat 'jouw' aanbieding ook bij Excuus,ben pas nieuw hier.weet nog niet waar ik alles plaatsen moet Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dvdmeer Geplaatst: 6 juni 2011 Share Geplaatst: 6 juni 2011 Geeft niks hoor.Allang leuk dat je het mededeelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
porcupine Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Share Geplaatst: 6 juni 2011 Oke,bedankt..zal er in het vervolg even om denken waar ik wat plaats Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.