Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds ik een kas/serre heb gebruik ik mijn koude bak meer. Bovendien ga ik mijn oude berging afbreken en komt er een nieuwe maar kleinere berging voor in de plaats. Geen reden meer om mijn eenruiters aan te houden en ook uit plaatsgebrek moeten ze weg. Verder zijn er nog 5 druppelslangen overcompleet. Enkele eenruiters en een druppelslang zie je op de foto's.

IMG618313791454802256.JPG

IMG618734911454814908.JPG

In totaal betreft het 13 stuks eenruiters waarvan :

8 met onbeschadigd glas

3 met in een hoek een stukje glas afgebroken . Ze zijn gewoon bruikbaar of het hoekje kan indien gewenst d.m.v. bijvoorbeeld een stukje tape dicht gemaakt worden.

1 met in een hoek een wat groter stuk glas afgebroken. Nog wel bruikbaar te maken door afplakken bijv.

1 met barst overdwars . Is gewoon bruikbaar . Noodreparatie uitgevoerd d.m.v. een overdwars gemonteerd latje.

Er zijn eenruiters bij met achterstallig onderhoud. Van sommige moet in de hoeken de houten omlijsting opnieuw vastgezet of verstevigd worden. Ik heb nog 3 goede omlijstingen zonder glas staan die ook meegenomen kunnen worden . Hierin kan eventueel het glas van minder goede eenruiters geplaatst worden..

Ik hoef ze maar kwijt te zijn en daarom mag het gehele partijtje eenruiters plus de lege omlijstingen weg voor 30 euro.

Dan zijn er nog de 5 druppelslangen met ieder een lengte van 15 meter. Per 30 cm zit er een in de slang geplaatste druppelaar.

De 5 druppelslangen kunnen weg voor in totaal 12,50 euro .

Mijn voorkeur gaat uit naar iemand die alles in één keer meeneemt.

Reacties graag via pb.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Nog steeds verkrijgbaar wegens overcompleet en in de weg liggen.

5 eenruiters 100% gebruiksklaar.

3 eenruiters d.m.v. kleine ingreep (versteviging) snel 100% gebruiksklaar te maken.

Verder nog 5 op te knappen eenruiters en 3 lege houten lijsten plus nog 5 druppelslangen met ieder een lengte van 15 meter. In iedere slang zit per 30 cm een in de slang geplaatste druppelaar.

Het zijn exact dezelfde spullen als in het openingstopic maar misschien komt de omschrijving nu wat positiever over. Nieuwe verkooptechniek.

Voor de nieuwe en symbolische dumpprijs van voor nederlandse forummers een krat Heineken en voor belgische forumvrienden (ik woon in de buurt van Maaseik) een krat Stella Artois mag alles weg.

Het geheel is nog maximaal 2 weken beschikbaar . Bij geen interesse wordt het daarna meegegeven aan de regelmatig door de straat komende oudijzerboer die er dan voor zichzelf een handeltje mee mag beginnen.

Reacties graag via pb .

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...