Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Amateur tuinontwerper gezocht

jessie

Aanbevolen berichten

Ha moestuin fanaten!

In Engeland hebben we 2 jaar groots kunnen moestuinen op 300m2 met 2 kassen tot onze beschikking en terug in NL hebben we het ook niet slecht gehad met 30 meter diepe moestuin bij onze tijdelijke huurwoning. Maar nu is het even slikken: we zijn net verhuist naar onze eerst koopwoning in Utrecht (Lunetten) en een tuin bij het huis kunnen betalen is dan al heel wat (11 meter diep, 5 breed, met schuurtje achterin). De tuin is nu nog volledig bestraat. Groene vingers heb ik wel, ervaring met moesttuinen inmiddels ook maar tuinontwerpen vind ik erg lastig. We willen graag een aantal m2 gebruiken voor het effectief op kleine ruimte groente kweken, voor en achter in de tuin kunnen zitten en tegelijkertijd ook een mooie natuurlijke tuin. Veel wensen dus.

Nu dacht ik er zijn vast tuin liefhebbers in Utrecht en omgeving die hun eigen tuin helemaal naar hun zin hebben, ervaring hebben in tuinontwerpen maken en het best leuk vinden om een uurtje mee te denken en te schetsen over wat de beste indeling van onze tuin zou moeten worden. Dus zijn er amateur tuinontwerpers die ideeen hebben en met wat tijd die ons willen helpen? Alvast heel hartelijk dank.

Groet,

Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...