bonnie f Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 Vanmorgen liep ik een rondje tuin en haalde ik in een minuutje dit bakje slakken uit de tuin:Ik dacht; ik gooi ze een paar honderd meter van ons huis wel in een plantsoentje. Kom ik daar: honderden slakken. Heule grote gore naaktslakken en huisjes slakken met huisjes ter grote van een kleine caravan. Als die beesten mijn tuin bereiken hebben ze mijn tuin in een nacht kaal.Ik schrok ervan! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 heb hier ook zo'n bakje van vanochtend, miezerige regen vinden ze denk ik het fijnst, ik verbaas me ook altijd dat ze danop net zo'n dag als vandaag in bomen gaan klimmen best hoog ik vraag me af opweg waarnaar toe maar goed, gelukkig heb ik huisdier die graag slakken eet, daar gaan mijn achtertuin slakken heen, ik heb zelfs ontdekt dat je slakken goed kan invriezen voor in de winter heb ik dan ook gezond voer Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 Heb je een of ander eng reptiel, Hans?? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 Nee enge heb ik niet , maar wel hele toffe waar ik gek op ben. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 Ja, rek het maar... ik zit in spanning te wachten op de naam van het beest... (nee, niet de roepnaam), maar zoiets als kameleon of zo... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Share Geplaatst: 5 juni 2011 Ja, rek het maar... ik zit in spanning te wachten op de naam van het beest... (nee, niet de roepnaam), maar zoiets als kameleon of zo...Hmmm, volgens mij eten hagedissen slakken dus het zal best eens kunnen. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 schildpad Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mispel Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 schildpad Zo eentje waarbij je je vinger nooit meer terug krijgt als ie bijt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 Heb je al biervallen geprobeerd Bonnie? Ik ga er deze week weer eentje neerzetten.Hier zie ik ze ook steeds vaker opduiken, en vooral na de regen. Liggen ze lekker in een groentebak aan elkaar vast met z'n tweeën. En dan geef ik ze vliegles richting tuin van de buurvrouw. Daar vallen die slakken toch niet op in die jungle Quote Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 schildpad Zo eentje waarbij je je vinger nooit meer terug krijgt als ie bijt? JA HIJ LIJKT OP ZIJN BAAS. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mispel Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 Zie maar dat je niet op je rug beland dan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 ik ben een jongen hoor ! Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 Werkt perfect!(tegen de slakken dan hè) Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mispel Geplaatst: 5 juni 2011 Share Geplaatst: 5 juni 2011 ik ben een jongen hoor ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.