NoeNoePower Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Hoi hoi!Ik ben hier nieuw, en vind planten en bloemen en alles wat groen is super leuk! Nou wou ik heel erg graag, een kas beetje rond gekeken en man wat zijn ze duur! Wij hebben nog een partytent staan kan je daar misschien nog iets mee doen?Of weten jullie misschien nog iets anders waarmee je een kas kan maken? Ben heel erg benieuwd!!! Alvast bedankt! Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
NoeNoePower Geplaatst: 10 januari 2016 Auteur Geplaatst: 10 januari 2016 https://www.vidaxl.nl/p/40785/mobiele-tuinkas Heb deze wel gevonden, ik vind hem echt PRACHTIG!!!!!!!!Alleen volgens mij als je er tegen aan blaast valt ie om... Dus als jullie nog tips hebben om dat te versterken, graag! Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
NoeNoePower Geplaatst: 10 januari 2016 Auteur Geplaatst: 10 januari 2016 https://www.vidaxl.nl/p/41030/aluminium-tuinkas-vierdelig En wat zijn de ervaringen van deze? Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Jeroen123 Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Ik weet er weinig van, ik weet alleen dat mijn schoonvader zo een boogkas heeft, maar wel eentje die er een stuk steviger uitzieteen partytent lijkt me te weinig licht doorlatenKijk ook eens op Marktplaats, daar koop je misschien een goede maar gebruikte kas binnen jouw budget Quote
mw vogel Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Als je tuin onbeschut is, moet je kas echt windvast zijn.Hoe goedkoper de kas, hoe kwetsbaarder.Hier op ons complex sneuvelt ieder jaar wel weer een aluminium kas, of worden de ruitjes eruit geblazen.Wij hebben onlangs ons zelfbouw hout-folie kasje vervangen door een professioneel exemplaar van 3x3 m.Goedkoper dan de standaard aluminium hobbykas en veel windvaster. En mooier vinden wij Maar ok, je betaalt er wel iets voor. Greenspan.nl maakt geweldige hout-folie kassen in alle formaten! Quote
NoeNoePower Geplaatst: 11 januari 2016 Auteur Geplaatst: 11 januari 2016 Heel erg bedankt voor je reactie!Bij ons is het helemaal open(platteland ) Dus moet dan nog op wat bedenken. Iets van een doorzichtige windscherm of iets. Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
NoeNoePower Geplaatst: 11 januari 2016 Auteur Geplaatst: 11 januari 2016 Ik weet er weinig van, ik weet alleen dat mijn schoonvader zo een boogkas heeft, maar wel eentje die er een stuk steviger uitzieteen partytent lijkt me te weinig licht doorlatenKijk ook eens op Marktplaats, daar koop je misschien een goede maar gebruikte kas binnen jouw budget Bedankt! Ja ik ga dan de wanden een dak er van af halen en gewapend folie of iets op plaatsen. Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Jeroen123 Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Tja, als je dat weer tot één stevig geheel kunt lassen zou het best eens kunnen lukkenmaar ik heb daar geen kennis, dus wat ik denk hoeft niet veel waard te zijn Quote
windindewilgen Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 ik heb zelf een kas gebouwd van hout en folie. Foto hiervan, en tekst met uitleg, geplaatst op 22 september 2015. Kosten: 800,00€ per 10 meter lang en 7,5 breed. Voordeel van zelf bouw is dat je hem totaal kan aanpassen aan jouw omstandigheden Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl
speets Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Ik zet even de LINK erbij, want hij is echt mooi Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
NoeNoePower Geplaatst: 12 januari 2016 Auteur Geplaatst: 12 januari 2016 wauw! Echt prachtig!!!!!! dat was echt mijn gezicht! Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
windindewilgen Geplaatst: 14 januari 2016 Geplaatst: 14 januari 2016 Vond ikzelf ook toen het laatste stuk klaar was. Ik had me voor bepaalde constructie elementen laten inspireren door de bouw van cistienzer abdijen. Ik ben helemaal geen timmerman, ben een beetje uit de losse pols begonnen, jaren geleden. Ik wist maar een ding van constructies, driehoeken zijn de sterkste constructies. Ik heb een vrij lichte constructie gemaakt, om duur harthout uit te sparen, en dat gecompenseerd door intern veel driehoeken te maken van pallethout. Quote Meer dan 180 rassen abrikozen, perziken en amandelen te koop . De kleinste met de grootste keuze. http://www.windindewilgen.nl
NoeNoePower Geplaatst: 16 januari 2016 Auteur Geplaatst: 16 januari 2016 Nou ik vind hem iniedegeval prachtig! Quote Het liefst was ik een kabouter(ben al goed bezig in de lengte;p), want dan kon ik de hele dag in mijn tuintje staan!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.