Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zelf gebruik ik veel te weinig om voldoende potjes te sparen voor jam, peertjes, appelmoes, noem maar op. Tijdens het seizoen kom je altijd te kort, en bij (vol) weggeven raak je er weer kwijt. Na jaren zul je er wel genoeg hebben om her te gebruiken, maar zover ben ik nog niet.

Tip: roep het rond in je familie- kennissenkring.

Mijn zwager N. bleek en blijkt van jam te houden. Zijn verbruik: ca 3 potjes per week!

Gisteren kreeg ik weer een paar opgespaarde potjes:

IMG337999401450707429.JPG

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Grappig dat je dit net plaatst, zelf liet ik een paar weken geleden op m'n werk uit m'n mond vallen dat ik potjes nodig had, kreeg ik een paar dagen later een tas vol lege jampotjes van m'n collega, nog vlekkeloos schoon ook

Dus op je werk rondvragen kan ook wel eens nut hebben.

Geplaatst:

Ik werk in een verzorgingshuis...laat ze daar nu (bijna) allemaal van jam houden....

Als ik voor iemand nog wat op moet sparen en meenemen naar de MTFD...geef dan even een gil

Dit geldt ook voor Koffiemelk flesjes ( ongeveer 150 ml) van Friese vlag. Graag via PB dan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...