paddestoelengek Geplaatst: 11 oktober 2015 Delen Geplaatst: 11 oktober 2015 Nu de temperaturen aan het dalen zijn kan ik me voorstellen dat een dagje in de moestuin werken wel een stukje aangenamer wordt met een heet kopje thee of een lekker kopje soep.Het koken kan op een super eenvoudige (en zeer goedkope) manier: de rocket stove deze foto laat het metalen roostertje onderin zien voor een nog betere verbranding hoe het geheel wordt gebouwd: Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 11 oktober 2015 Delen Geplaatst: 11 oktober 2015 Handig... Heb je hem zelf uitgeprobeerd?Die van mij kan ik verplaatsen, is dan ook niet gratis. coox-ervaringen-t14965.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 12 oktober 2015 Delen Geplaatst: 12 oktober 2015 Mooi ding Erny, gebruik je die veel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tikketim Geplaatst: 12 oktober 2015 Delen Geplaatst: 12 oktober 2015 Ik heb er al veel over gehoord op het permies.com forum. Misschien ga ik het zelf ook wel eens testen binnenkort. Quote Hoe zie je het verschil tussen pastinaak en wortelpeterselie : https://tikketim.wordpress.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
paddestoelengek Geplaatst: 12 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2015 Hoi Erny, ik heb er 2 stuks zelf gebouwd (nou ja gebouwd..gestapeld )heel handig, kost bijna niets en het brand als een raket zoal de naam al zegt de mijne is ook verplaatsbaar gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 12 oktober 2015 Delen Geplaatst: 12 oktober 2015 (aangepast) Jane: klik mn coox link in het bericht aan en dan weet je meer. 12 oktober 2015 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 12 oktober 2015 Delen Geplaatst: 12 oktober 2015 Sorry Erny blond ... Ga meteen kijkje nemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.