annemoontime Geplaatst: 12 september 2015 Delen Geplaatst: 12 september 2015 Ik heb nog heel veel groene, onrijpe tomaten van de besmette planten afgehaald. Ik wil er graag nog een groene tomaten chutney van maken, de tomaten zijn groen, maar zien er nog egaal en gaaf uit (sommigen niet, die heb ik al weg gegooid). Nu vraag ik me elk jaar af of ditvirus / schimmeltje slecht is voor ons mensen... ik snap dat je een aangetaste tomaat niet meer gaat eten, dat smaakt waarschijnlijk heel vies en het ziet er ook niet meer eetbaar uit.... wie gebruikt de tomaten nog en/of weet of deze schimmel schadelijk is voor de mens?groetjes, Niccop Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 13 september 2015 Delen Geplaatst: 13 september 2015 ikzelf zou de gave gewoon gebruiken en lekker heet bereiden, maar ik ben al resistent tegen allerlei mogelijke narigheid en nooit ziekmaar een gezondheidsadvies over internet geeft iemand niet graag hè... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.