youri Geplaatst: 24 augustus 2010 Share Geplaatst: 24 augustus 2010 beste forum lezer aangezien ik nog niet zon bekend ben op deze site en alleen een beetje weet hoe ik een forum vraag aan kan maken heb ik elke keer wel een klein vraag mijn vraag is nu 1 = mijn tomaten liggen voor het raam te rijpen maar hoe kan ik zien hoe ze barsten hoe ziet dat eruit ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
kustlijn Geplaatst: 24 augustus 2010 Share Geplaatst: 24 augustus 2010 Je ziet een bruine nerf op de tomaten.Ik schrijf niet : Je ziet een bruine nerf op de tomaten komen.Omdat de tomaten meestal niet meer barsten als ze geplukt zijn.Of je hebt ze net voor het barsten geplukt, maar dan zie je een bruine nerf. Tomaten barsten meestal door te veel vochttoevoer, bijvoorbeeld door regen.Of door te veel, danwel te onregelmatig gieten. Als de tomaat barst, dan ontstaat op de plek van de bruine nerf een scheur.Het sap en pitten kunnen er nu uitlopen. Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.