Rob Groen Geplaatst: 14 augustus 2015 Share Geplaatst: 14 augustus 2015 Door de harde wind is mijn punt paprika plant afgebroken,...krijg je er van als je 4 hoog woont,...pffffZonde hoor,..deed het net zo goed.Daar ben je dan maanden mee bezig geweest om van zaadje op te laten groeien,.....was precies de mooiste ,.. Zijn er nog meer mensen met storm schade,..?Gedeelde smart, is halve smart, zeggen ze wel is,.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
koolrabi Geplaatst: 14 augustus 2015 Share Geplaatst: 14 augustus 2015 Dat is flink balen zeg. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flup Geplaatst: 14 augustus 2015 Share Geplaatst: 14 augustus 2015 Dat is zeker balen! Hier is de stengel van mijn enige vleestomaat geknakt door de storm. Heb deze wel weer rechtop gebonden, maar ik vrees dat dat niet uitmaakt. Ontzettend jammer, de tomaat zat bomvol tomaten. Ik had liever gezien dat mijn paprika was omgeknakt, die groeien niet zo goed en hebben slechts vruchten van 1cm. Gelukkig hebben mijn andere tomatenplanten het tot nu toe overleefd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
NienkeZuiden Geplaatst: 14 augustus 2015 Share Geplaatst: 14 augustus 2015 Zonde joh. Deze keer gelukkig niets verloren maar dat was omdat ik de bui al zag hangen . Dus ik heb zo ongeveer alles vastgezet en gebonden. Een paar weken geleden ben ik een hoop tomaten en komkommer kwijt geraakt. Gebeurt me niet nog een keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.