Cees Tabak Geplaatst: 5 augustus 2015 Geplaatst: 5 augustus 2015 Hoi allemaal de augurken en komkommers heb ik ingemaakt in azijn. Met wat toeters (peperkorrels, ui, knoflook, etc). Maar nu gaan de augurken / komkommers zweven in de pot, richting deksel. Is dit normaal? Lijkt mij een beetje raar, temeer daar de additieven gewoon naar beneden zakken. Komt dit nog goed? gr Cees Quote
Groentjuh Geplaatst: 5 augustus 2015 Geplaatst: 5 augustus 2015 Wij hebben dit jaar voor het eerst augurken, en die drijven ook idd, in het begin. Later scheuren ze open en dan worden ze zwaarder, maar of dit ook de bedoeling is .. ? Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
woezel Geplaatst: 16 augustus 2015 Geplaatst: 16 augustus 2015 Ja hoor maar zodra je de pot los hebt gemaakt zakt het naar beneden. Niet te veel naar kijken ik weet het blijft intresant het komt goed cees. Het gaat om de smaak. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.