CindyB Geplaatst: 30 juli 2015 Geplaatst: 30 juli 2015 Ik heb dit op 2 paprikaplanten, deze staan achter elkaar, voor een tomaat. Voor deze staat ook nog een witte paprika die nergens last van heeft.Ik weet dat die 2 tomaten neusrot zijn. Komt dat door te weinig water?Wie weet wat ik hieraan kan doen? Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Balto Geplaatst: 30 juli 2015 Geplaatst: 30 juli 2015 Ik ken het als zonnebrand, maar er is nou niet bepaald veel zon geweest de afgelopen dagen! Quote
CindyB Geplaatst: 30 juli 2015 Auteur Geplaatst: 30 juli 2015 Maar en hingen ook bladeren boven. Ik weet niet of dat effect heeft?Het ziet er een beetje als rot uit. Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
speets Geplaatst: 30 juli 2015 Geplaatst: 30 juli 2015 Ik denk ook neusrot. Jammer. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
CindyB Geplaatst: 31 juli 2015 Auteur Geplaatst: 31 juli 2015 Neusrot aan de zijkanten van de paprika, kan dat ook? Quote Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Itoero Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Neusrot is het niet.Kan dat niet veroorzaakt worden door insectenvraat?(rupsen, kevers) Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Bubbels Geplaatst: 31 juli 2015 Geplaatst: 31 juli 2015 Lijkt me absoluut neusrot. Manifesteert zich in pepers en paprika's anders dan in tomaten, dus het ziet er wat vreemd uit. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.