Mariekeenfrance Geplaatst: 17 juli 2015 Geplaatst: 17 juli 2015 Hallo, ben ik weer.... hergebruiken jullie wel eens je weckringen? Volgens mijn man kan dat, ik denk het niet.groet. Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
loes Geplaatst: 17 juli 2015 Geplaatst: 17 juli 2015 waarom zou je weckringen niet kunnen hergebruiken denk je? Quote
Mariekeenfrance Geplaatst: 17 juli 2015 Auteur Geplaatst: 17 juli 2015 Heb ik ooit gelezen of gehoord dat dan de werking niet meer optimaal is..... Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Roelie Geplaatst: 18 juli 2015 Geplaatst: 18 juli 2015 (aangepast) Je kunt ze meerdere keren gebruiken. Even goed oprekken om te kijken of er scheurtjes in komen, zo niet dan gaan ze nog een jaartje mee. 20 juli 2015 aangepast door Gast Quote
Mariekeenfrance Geplaatst: 18 juli 2015 Auteur Geplaatst: 18 juli 2015 Oké, ga ik doen Quote Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.