Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Angela's MTFD ruillijst voor sept 2015

angela

Aanbevolen berichten

Ook....en karakter...doorzetter he

Hier bloeien de rozen ook nog hoor....als je op tijd aan deadheading doet, bloeien de meeste rozen voor een tweede, zelfs derde keer nog datzelfde jaar. Hier schiet het er soms nog wat bij in. Maar wanneer ik door de tuin loopt, haal ik zo nu en dan nog wel eens een uitgebloeide knop eruit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gekeken,

Ik heb de strawberry Hill van de vorige moestuindag hier nog staan, die gaat mee. De stekken zijn gezond en zijn aan verpotten toe.

En ik neem de alnwick rose voor je mee...die zien er ook goed uit.

Egelantine heeft het ook opgegeven

Wedge wood rose heb ik geen stekken van het voorjaar genomen, omdat de struik daar niet groot genoeg voor was. Ik zal van de herfst kijken of het nu wel kan.

Sharifa Asma ziet er niet gezond uit, bovenste stuk is bruin en vlak daaronder is een blad uitgelopen die wel frisgroen ziet, maar weet niet zeker of die de winter wel gaat redden. De rest van de vier stekken heeft het opgegeven en is bruin geworden.

Ik ga straks met het opruimen toch weer stekken van rozen maken, dus ik blijf het proberen.. ik houd je lijstje sowieso aan...

Het is elke keer weer een gok, de ene keer gaan de stekken als een speer en denk je dat het wat kan worden. Maar even later worden ze toch nog bruin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 10 maanden later ...

Wie heeft er voor mij Echinacea zaad, liefst rood, oranje of zalmkleur of een andere bijzondere kleur?

I.o. kan ik wel wat ruilen, bijzondere zaden. O.a. Persicaria Orientalis, (kiss me over the garden gate) en Tagetus Lineus hoge mooie oranje afrikaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...