Uppy Geplaatst: 23 juni 2015 Share Geplaatst: 23 juni 2015 Hihi Quote https://www.facebook.com/pages/Uppys-moestuin/429899817149798 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 23 juni 2015 Share Geplaatst: 23 juni 2015 dat zal ze leren, die volbouwers in Den Haag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
henkg Geplaatst: 23 juni 2015 Share Geplaatst: 23 juni 2015 Leuk!Wel erg druk, daar aan de Turfmarkt. Ik ben benieuwd of ze vandalisme (incl. gemeentewerken) overleven.Jaren geleden kwam ik daar dagelijks langs. Toen stonden er bloembakken, nog te zien op Google streetview. Hou me op de hoogte. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flup Geplaatst: 23 juni 2015 Share Geplaatst: 23 juni 2015 Leuk, dat guerillatuinieren. Groen is ondergewaardeerd en daar mag men best op deze ludieke manier op gewezen worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aluapje Geplaatst: 23 juni 2015 Share Geplaatst: 23 juni 2015 Ha, geweldig!! Dat mag wat mij betreft in alle plantsoenen. Er zijn altijd wel mensen te vinden die ze bij willen houden. (En dan ook mogen oogsten natuurlijk)Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
balkontuinder Geplaatst: 23 juni 2015 Share Geplaatst: 23 juni 2015 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.