KoenV Geplaatst: 22 juni 2015 Share Geplaatst: 22 juni 2015 Ik heb er nu al een paar van dit formaat,Maar deze heeft een rare plek, kan dit kwaad? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wijo Geplaatst: 22 juni 2015 Share Geplaatst: 22 juni 2015 Misschien heeft ie daar tegen het gaas aan gehangen? Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ktrijn Geplaatst: 23 juni 2015 Share Geplaatst: 23 juni 2015 Ik denk niet dat dat kwaad kan, de pompoenen van mijn grootvader hebben ook soms zo'n plekken op de schil, als er aan het vruchtvlees niks aan is, eten we die gewoon op. Als kind kerfde we ook onze naam in een kleine pompoen, en die 'wonde' groeide ook uit tot iets wat daar op lijkt, maar dan in de vorm van onze naam. Hoe zit dat eigelijk met spaghettipompoen, moeten die helemaal uitgroeien voor je kan oogsten of kan je die ook jong oogsten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aluapje Geplaatst: 23 juni 2015 Share Geplaatst: 23 juni 2015 Jaren geleden heb ik hem ook gehad. Mijn ervaring toen was dat ie toch minstens bijna rijp moet zijn. Anders smaakt de "spaghetti" nogal groen, niet erg lekker.Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
KoenV Geplaatst: 23 juni 2015 Auteur Share Geplaatst: 23 juni 2015 hoe groot worden ze normaal gezien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aluapje Geplaatst: 23 juni 2015 Share Geplaatst: 23 juni 2015 Die van mij waren een beetje langwerpig, maat rugbybal.Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.