AllieCalhoun Geplaatst: 15 juni 2015 Share Geplaatst: 15 juni 2015 Na ongelofelijk veel gegoogle en tegenstrijdige adviezen is mijn vraag dit: Hoe verzorg ik cherrytomaatplanten op mijn balkon? Hoevaak moet ik ze water geven bijvoorbeeld? Hoeveel zon hebben ze nodig? Hoe lang hoort het te duren voordat er vruchtbeginselen te zien zijn? Het probleem is dat de blaadjes witte plekken krijgen en ook van onder af verdorren. Dat heb ik er al meest afgehaald, want dan kost het de plant geen energie meer. Zo staan ze er op dit moment bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 15 juni 2015 Share Geplaatst: 15 juni 2015 ze zijn nog heel piep, zeg maar kleuterklasjenu geen mest geven, weinig water (vinger in de grond en voelen: op 3cm diepte moet het vochtig zijn, niet nat)als ze al gewend zijn buiten zoveel mogelijk zon en dan...eerst de bloemetjes, dan de bijtjes en daarna de vruchten hè Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bubbels Geplaatst: 15 juni 2015 Share Geplaatst: 15 juni 2015 Water geven als je ziet dat ze dorst hebben, liever niet elke dag een beetje maar goed gieten als de plant het nodig heeft. Niet te veel aan "knutselen" nu. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
AllieCalhoun Geplaatst: 18 juni 2015 Auteur Share Geplaatst: 18 juni 2015 Prima, dan kijk ik het even aan. Bedankt voor het meedenken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.