Gast Geplaatst: 6 juni 2015 Share Geplaatst: 6 juni 2015 (aangepast) Hoi allemaal wat was het een top dag helaas ging de tijd erg snel voorbij.Naast het mooie uitzicht en het onwijs grote complex. Heeft iedereen ook heerlijk genoten van het weer en elkaar Ook zijn we niet vergeten om nog wat mooie plaatjes te schieten dus hier komen ze.Mochten er nog mensen zijn die nog wat meer foto's willen bijvoorbeeld met zichzelf erop en de rest van de personen doe mij dan even een PB dan stuur ik je de rest van de foto's toe. De onwijs leuke kippen. En de prachtige tuinen vooral die willen we niet missen. Ook zijn we met de groep een stukje wezen lopen waar we vervolgens bij de bijenkasten aankwamen. Bedankt voor deze fijne dag die we met zijn alle hadden. 7 juni 2015 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jane Doe Geplaatst: 6 juni 2015 Share Geplaatst: 6 juni 2015 Wat een prachtig complex, super van die bijenkasten en hotels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gemma Geplaatst: 6 juni 2015 Share Geplaatst: 6 juni 2015 Haha leuke foto's. Ik herkende mijn eigen tuin bijna niet meer terug. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Ciska Geplaatst: 6 juni 2015 Share Geplaatst: 6 juni 2015 Hahaha dat zal de ego van de haan goed doen. ...die kreeg weer praatjes toen de laatste wegging...kleine opdonder Leuke foto's...herkende Gemma haar tuin eerst ook niet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
koolrabi Geplaatst: 6 juni 2015 Share Geplaatst: 6 juni 2015 Heel leuke foto's Jessica. Nog even nagenieten. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.