weknow Geplaatst: 3 juni 2015 Share Geplaatst: 3 juni 2015 Komend weekeinde: de jaarlijkse Eco-tuindagen van Velt....op 165 plekken in Nederland en Vlaanderen. Dus vast ook bij jou in de buurt. Hier alle informatie: http://www.velt.be/ecotuindagen Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mari Geplaatst: 4 juni 2015 Share Geplaatst: 4 juni 2015 Vorig jaar ook voor't eerst een paar velttuinen gaan bezoeken...echt wel de moeite om te doenEn voor van't weekend ligt mijn lijstje te bezoeken tuinen al klaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
geertlaurent Geplaatst: 4 juni 2015 Share Geplaatst: 4 juni 2015 Hmm er is er ook 1 op een 10 minuten van hier, toch is kijken of ik dit weekend niet is tot daar geraak Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bit Geplaatst: 4 juni 2015 Share Geplaatst: 4 juni 2015 grapje : "tuinen kijken op 6 en 7 juni" ? : wij hebben in Krimpen aan de lek open tuinen dagen. En ons complex doet ook mee ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
weknow Geplaatst: 4 juni 2015 Auteur Share Geplaatst: 4 juni 2015 Dan ook allemaal bij Bit en zijn buren langs...?! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.